Založ si blog

Imrecze začal spievať

Hneď v úvode blogu by som si tak od pľúc poriadne zahrešil aspoň jedným vulgárnym slovom, jedno také slovo už Slovákom prischlo k uchu, a to až tak, že medzi sebou si ho často hovoria aj maloleté deti.

Zhodou okolnosti práve včera popoludní som si bol zaplávať na mojom obľúbenom rekreačnom stredisku a iba pár metrov vedľa môjho ležoviska bola partia puberťakov (traja chalani a dve dievčatá vo veku cca 15-17 rokov) na nejakom hlučnom zariadení – smartfon alebo niečo také  – mali nahraté pesničky v ktorých takmer každé tretie slovo bolo vulgárne, a čím tvrdšie bolo tým lepšie sa mládež hlasito odbavovala – vôbec ich netrápilo to, že v ich blízkosti boli viacerí dospelí ľudia. Ak by som tam bol iba sám, tak stopercentne by som išiel k nim a na rovinu by som im povedal, že ak si oni myslia, že toto je tá pravá zábava, tak sú na veľkom omyle. No určite by som im povedal aj to, že je to ich osobná vec čo si oni počúvajú, ale nech budú takí láskaví a nech si tu hlasnú hudbu stíšia. Ak by ma predsa len nechceli uposlúchnuť – o čom pochybujem – tak by som na nich zavolal policajtov lebo takmer všetci boli ako sa hovorí pod parou. Ale keď som videl, že ani jednej dospelej osobe, ktoré tam boli pri mne príliš nevadí, čo tí mladňáci počúvajú, tak som si povedal OK nechám to tak aj ja, veď aj tak tam už pravdepodobne nebudú dlho lebo tam boli od rána.

Moje obľúbené stanovište

Ale teraz ako sa hovorí k veci – lebo som sa rozrozprával a takmer som zabudol, že som chcel hovoriť o niečom inom.

Keď som si prečítal článok, že bývalý šéf Finančnej správy František Imrecze začal spolupracovať s políciou a vo svojej výpovedi dokonca označil aj ďalších vysokopostavených ľudí, ktorí sa mali podieľať na korupcii, tak ma hneď napadlo, že toto už bude poriadne veľká bitka v slovenskom politickom hnoji.

Nejdem rozoberať detaily lebo tento blog by nemal konca, no pozastavil som sa pri tomto: „Imrecze sa zároveň priznal aj k niektorým skutkom, ktoré sú mu kladené za vinu a spomenul aj bývalého premiéra petra Pellegriniho.“

Imrecze vo svojej výpovedi opisuje, ako riešili obstarávanie cez Michala Suchobu a Miroslava V., popisuje aj stretnutie s expremiérom Petrom Pellegrinim na večeri, … „Na tejto večeri ma Peter Pellegrini informoval, že splniť legislatívnu zmenu včas, bude náročné a bude si to vyžadovať veľkú politickú podporu. Takisto sa ma spýtal, či je Michal Suchoba ochotný finančne podporiť, aby sa táto legislatívna zmena zrealizovala, teda mal na mysli províziu za to, že bude táto legislatívna zmena zrealizovaná,“ vypovedal Imrecze s tým, že neskôr si mal Peter Pellegrini vypýtať províziu 150-tisíc eur, no na večeri sumu nespomínal.

Peter Pellegrini nato reagoval „Tieto uniknuté výpovede kajúcnikov sa tak stávajú výlučne nástrojom politického boja s cieľom očierniť a poškodiť dobré meno vopred určených ľudí, bez toho, aby sa voči tomu mohli efektívne brániť. V tomto prípade ide o očiernenie predsedu najsilnejšej opozičnej strany. Netuším, čo alebo kto vedie pána Imreczeho, aby tvrdil takúto lož. Pevne verím, že to nie je jeho pomsta voči mojej osobe za nevymenovanie do funkcie ministra financií.“ Viac v tomto zdroji spravy.pravda.sk

Začínam závidieť ľuďom, ktorých kajúcnici svojimi „klamlivými“ výpoveďami obviňujú… hovorím si dočerta prečo sa nenájde aspoň jeden takýto kajúcnik, ktorý by aj na mňa povedal nejakú vymyslenú lož. Skutočne chcel by som sa aspoň raz osobne zúčastniť na takomto pohovore resp. výpovedi kajúcnika, hneď by som sa stal mediálne známou osobnosťou a tak by som mohol naplno rozbehnúť nejaké referendum alebo by som mohol založiť novú politickú stranu.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671526x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy