Založ si blog

Neuveriteľné ako nás médiá vodia za nos vďaka ich škrabačom!

Iba ja si neviem vysvetliť čo chcel autor článku povedať nasledovným titulkom? Čo sa deje?! Počet hospitalizovaných výrazne narástol, koľko pribudlo úmrtí?

Autor článku informoval čitateľov, že v SR bolo v pondelok vykonaných 7995 PCR testov, z nich ochorenie COVID-19 preukázalo 350.

Spomenul aj počet obetí, že za posledných 24 hodín sa ich počet zvýšil o 26, celkovo tak koronavírusu podľahlo už 12 077 osôb a v nemocniciach pribudlo 55 pacientov, takže hospitalizovaných ostáva 1088 ľudí. Uviedol aj počet podaných prvých dávok vakcín, v pondelok ich bolo 18 351. Druhú dávku dostalo 6 525 osôb.

„Do štatistík pribudlo aj 363 pozitívne testovaných antigénovými testami. Z vykonaných 97 562 antigénových testov za pondelok je to 0,37 %. Z ukončených PCR vyšetrení je pozitivita na hodnote 4,38 %.“

V závere článku uviedol aj celkový počet zaočkovaných prvou dávkou vakcíny je ich 1 262 108 a druhou dávkou 596 942. Nezabudol aj na hospitalizovaných pacientov, tých je 1 088 a z nich potvrdené ochorenie má 951 ľudí. Zdroj: pocet-vyrazne-narastol

Gašparec 10.05.2021

V debate pod článkom som zareagoval na titulok článku: „Čo sa deje?! Počet hospitalizovaných výrazne narástol, koľko pribudlo úmrtí?“ – prečítal som si celý článok, ale nenašiel som ani náznak niečoho, čoby nasvedčovalo, že sa niečo deje v negatívnom zmysle. Podľa titulku som očakával, že napriek propagovaným informáciám o nastávajúcom zlepšení stavu ohľadne pandémie s Covidom 19 – tá situácia nakoniec nie je taká ružová ako nám to média propagovali. (Alebo som si ten titulok špatne vysvetlil?).

Jeden z čitateľov na môj príspevok zareagoval: „To je smutne, ze si nic negativne nenasiel. Negativne je to, ze ked sa uvolnia opatrenia (minuly a tento tyzden), zhruba po 7-10 dnoch (+/-inkubacna lehota) zacina rast pocet pacientov a samozrejme adekvatne aj pacientov v nemocniciach. Po zhruba dalsich 10 dnoch zacne rast aj pocet umrti adekvatne k poctu pripadov. To nie je len na Slovensku, toto plati pre vsetky staty. A ked zacne pribudat pacientov a umrti, bude nutne prijimat dalsie opatrenia. Samozrejme jedno cislo (za dnes) este neznamena automaticky dalsiu vlnu, to uvidime po dalsich 3-4 dnoch, ale ak to bude opat rast, tak dalsia vlna je tu a toto teda negativne je a potom si to uz vsimnes aj ty.“- Pochopiteľne som na jeho príspevok zareagoval, aby si o mne nemyslel, že ho mám na háku. Napísal som mu toto: To isté by som napísal aj ja, ale neverím, že si nepochopil moju otázku na autora článku.
Vidím to tak, že mnohé krajiny začínajú s uvoľňovaním opatrení voči covidu 19 a stačí, aby zopár idiotov navštívilo Indiu alebo Brazíliu a budeme tu mať tretiu vlnu, lenže tá nebude slabšia ako predpokladajú odborníci, podľa mňa bude ešte horšia ako tá terajšia druhá vlna.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648497x
Priemerná čítanosť článkov: 5192x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy