Založ si blog

Keď nafúkanec Matovič opustil premiérske kreslo, Slovákom spadol kameň z hrude

Od pondelka začneme prechádzať do ružovej fázy covid automatu, uvoľňujú sa opatrenia.

Minister Lengvarský uviedol, že súčasné čísla v súvislosti s epidémiou na Slovensku sú „veľmi povzbudivé“. Viac v tomto zdroji: spravy.pravda.sk

 

Danglár 7.5.2021

Lengvarský nezabudol vyzvať média, aby robili kampaň k očkovaniu. Počas vyčíňania tej hnusoby covidu 19 robili médiá niečo iné? Veď to nekonečné otravovanie bola do oči bijúca kampaň a prehliadnuť to mohol iba človek, ktorého tento problém netrápil, ktorý si žil svoj život a mal oveľa väčšie problémy s tým, že musel špekulovať nad tým ako prežiť, keď tie debilné opatrenia ho pripravili o živobytie.

Zdroj: fb

Mňa ako dôchodcu zaujala nasledovná informácia: „Od budúceho týždňa nebudú v obchodoch viac platiť vyhradené hodiny pre seniorov a ľudí s ťažkým zdravotným postihnutím, pripomenul tiež Mikas.“

Neodpustil som si vyjadriť svoj názor k tejto informácii v debate pod uvedeným zdrojom: „Od budúceho týždňa nebudú v obchodoch viac platiť vyhradené hodiny pre seniorov a ľudí s ťažkým zdravotným postihnutím, pripomenul tiež Mikas.“ – bola to debilita na entu – s tým dvojhodinovým opatrením na nakúpi pre seniorov, mám 68 rokov (a ak sa dožijem tak o 17 dní budem mať 69) a takmer denne som chodieval na nákup potrieb do rôznych obchodov – nikdy som nepozeral na čas, či už môžem nakupovať alebo či už nie je po stanovenom termíne lebo toto nariadenie som mal na háku. A čuduj sa svete ani raz ma v žiadnom obchode, ktorý som navštívil neupozornili, že ešte nemôžem nakupovať lebo som senior a takisto, že nemôžem nakupovať lebo stanovený čas už prešiel. Jednoducho povedané poviem to vulgárne srál som na to lebo obchodníci boli radi, že majú zákazníka. Nariadenie vymyslel idiot a to neznamená, že preto musíme byť všetci idioti. – Vždy som nosil rúško alebo respirátor a pritom som v obchodoch stretával aj dosť takých ľudí, ktorí mali rúška iba na ústach a nosy im vytŕčali nad rúškom ako anténa – a čo bolo ešte horšie natrafil som aj na zopár takých, ktorí rúška nemali na tvárach vôbec! Takže čo je horšie? To, že som bol v obchode, keď som tam podľa nariadenia ešte nemal byť a pri tom tam aj tak bolo málo zákazníkov, alebo to, že zákazníci nemali prekrytú celú tvár resp. rúška nemali vôbec??! (Stretol som sa s prípadmi, že dôchodca resp. dôchodkyňa stáli pred obchodom a čakali kým bude 9 hodín – a pritom bola vonku riadna zima).

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648795x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy