Založ si blog

Varovanie! Pozor na podvodníka.

Pomaly niet dňa v ktorom by nás média neinformovali o tom ako podvodníci pripravili niektorých ľudí, hlavne seniorov o ich celoživotné úspory.

Myslím si, že aj emailová správa, ktorú som dostal v utorok je niečo podobné, veď posúďte sami:

„Ahoj drahý,

Ďakujem za milú odpoveď, skutočne by som s vami chcel mať dobré vzťahy a mám špeciálne dôvody, prečo som sa rozhodol vás kontaktovať. Rozhodol som sa kontaktovať vás kvôli naliehavosti mojej súčasnej situácie.

Som Karyn Hinder, armádny generálny chirurg. z Austrálie. Určite si tým chcete všimnúť, že momentálne som v Líbyi, kde naše jednotky pokračujú v udržiavaní mieru v tejto oblasti. Na základe situácie v teréne v tábore vojenskej zóny nesmieme používať mobilný telefón, využívame iba rádiové správy a e-mailovú komunikáciu, rozhodol som sa komunikovať iba prostredníctvom e-mailov.

Drahý, počúvam a čítam túto správu veľmi dobre, počas jednej z našich záchranných misií sme narazili na trezor, ktorý obsahoval obrovské množstvo peňazí, ktoré patrili militantným prívržencom zvrhnutej vlády Líbye, čo podľa mňa boli peniaze určené na nákup zbraní a streliva pre teroristické útoky. Keď sme objavili fond, v súčasnosti sa všetky strany dôstojníkov armády dohodli, že peniaze budú rozdelené medzi nás.

Z celkového fondu bol môj vlastný podiel. 4 560 000 dolárov, môj vlastný podiel bol vložený do banky vojenskými úradníkmi a vojenskí úradníci uzavreli s ORA BANKOU solídne dohody a banka sľúbila, že prevedie fond do ktoréhokoľvek z mojich vybraných cieľov, ako náhle predstavím oprávneného príjemcu kto bude. pomôžte mi previesť peniaze

Rozhodol som sa vás kontaktovať a pomôcť mi s prevodom peňazí na váš účet. a pomôžete mi investovať peniaze do vašej krajiny. Keďže som tu prežil dva bombové útoky, ktoré ma podnietili k hľadaniu spoľahlivej a dôveryhodnej osoby, ktorá by mi pomohla previesť fond.

Kvôli politike OSN v Líbyi existuje plán na presun niektorých vojakov z Líbye a ja budem medzi ľuďmi, ktorí sa budú sťahovať. Môj drahý, nemôžem vziať peniaze do Austrálie, pretože keďže ma poznajú ako vojenský personál, budú chcieť vedieť, ako k tomu prídem. Z tohto dôvodu som s ORA BANKOU uzavrel pevné dohody, ktoré mi pomohli s prevodom peňazí, a oni prijali a sľúbili, že prevedú peniaze na miesto môjho výberu.

Je to veľmi naliehavá otázka, pretože moje zadanie tu čoskoro skončí. Potrebujem odtiaľ rýchlo poslať tieto peniaze, preto som sa rozhodol kontaktovať vás a pomôcť mi s prevodom peňazí. Tu v tábore vojenskej zóny sú monitorované všetky naše aktivity, Tento prevod bude právne spracovaný ORA BANKOU. Chcem, aby ste boli mojim oprávneným príjemcom a pomohli mi získať peniaze.

Drahý môj, chcem vás požiadať, aby ste o tejto veci nerozprávali s kýmkoľvek iným, kým nebude prevedený fond. Rozhodol som sa, že vás budem kontaktovať po mojich modlitbách a verím, že ma nezradíš, neobrátite, nedôverujete mi, ani mi nepokazíte sen.

Je mojou zodpovednosťou nahradiť vám 20% z celkového množstva peňazí za vaše služby a zostatok bude môj investičný kapitál. Z tohto dôvodu som sa rozhodol kontaktovať vás. Hneď ako dostanete prevod. Odstúpim ako vojak a odletím za vami do vašej krajiny za účelom investície. Tiež sa môžem rozhodnúť oženiť sa z vašej krajiny.

Môžem vám dôverovať, že zvládnete tento prenos úprimne. Počkajte si na svoj
urgentná odpoveď naznačuje vaše schopnosti a ochotu nakladať s fondom.

S Pozdravom,
Gen Karyn.“

Aby ste boli v obraze tak v pondelok mi poslal túto správu: „Dobrý deň, chcem vedieť, či ste dostali môj e-mail, tak mi dajte vedieť.“

Už to meno mi bolo podozrivé, ale povedal som si, že na správu zareagujem touto odpoveďou: „Nedostal som email a ani neviem kto ste.“ – Takže vtáčik sa chytil a zareagoval na moje city rozprávočkou, ale moja odpoveď ho určite nepotešila lebo mi už neodpísal. Totiž napísal som mu toto: „Nejdem sa sem zbytočne rozpisovať – preto Vám napíšem iba toľko: Koľkým ľuďom okrem mňa ste poslali Vašu emailovú správu? Možno sa nájde nejaký hlupák, ktorý Vám spapá túto rozprávočku, ale ja to nebudem. Takže veľmi rýchlo zabudnite na to, že ste ma oslovili a už mi viac nepíšte. (Pre istotu sa ani nepodpíšem, aby ste nezneužili moje meno).“

Aby jeho správa bola ešte dôveryhodnejšia, tak k správe pripojil aj svoje tri fotografie.

No paradox je ten, že na fotografiách je dôstojníčka austrálskej armády. (Pochybujem o tom, žeby bol až taký hlúpy, že si nevšimol, že celú svoju správu napísal v mužskom rode, no meno Karyn, ak sa nemýlim je ženského rodu, takže?).

Tým, že sa už viac neozval, iba mi potvrdil, že je obyčajný podvodník, v opačnom prípade by sa bránil a určite by mi napísal, že sa mýlim a že on to myslí naozaj úprimne. (Najviac sa prezradil tým, že napísal, aby som o tejto veci nerozprával s kýmkoľvek iným, kým nebude prevedený fond).

PS 

Správa bola označená červeným krížikom s nasledujúcim textom: „Táto správa vyzerá nebezpečne.  Podobné správy boli použité na odcudzenie osobných informácií iných používateľov. Neklikajte na odkazy, nesťahujte prílohy ani v odpovedi neodosielajte osobné informácie.“

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648264x
Priemerná čítanosť článkov: 5192x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy