Založ si blog

Slovensko plné lockdawnov a vládnych protiepidemických opatrení!

Včera som si prečítal článok s týmto titulkom: „Využite dovolenku efektívne: V roku 2021 nás čaká až päť predĺžených víkendov!“ – Nejdem dopodrobna rozpisovať tie dátumy lebo ak by to niekto predsa len chcel vedieť, tak mu stačí kliknúť na tento zdroj: Vyuzite-dovolenku-efektivnehovoriť chcem o niečom inom. V debate k článku som napísal toto: „Neviem či autor článku to myslel úprimne s tými informáciami o využití dovolenky efektívne, lebo len ten titulok ma tak vytočil, že ostatné som už ani nečítal. Môže niekto rozumný radiť občanom, ako majú tráviť svoju dovolenku, keď nám Vláda takmer dennodenne pridáva ďalšie a ďalšie svoje lockdawni a nariadenia, že sa nemáme nikde vytŕčať a iba sedieť doma medzi štyrmi stenami?!“

Jeden čitateľ na môj príspevok zareagoval: „však sa pretŕčaj kde chceš …ale mal by si podpísať, že ak ochorieš a nebudú nemocničné lôžka …tak sa do nemocnice nebudeš pchať …ale umrieš si v tichosti doma …“

Samozrejme nemohol som nereagovať: „Aký si len múdry! A žiť budeš z čoho? Budú Ťa živiť lastovičky tým, že Ti na Tvoje okno budú nosiť červíkov?
A hlavne, z čoho bude Vláda udržiavať chod štátu, veď štátna pokladnica nie je bezodná?!“

Na tento môj príspevok zareagoval iný čitateľ takto: „A navyše keď si daňové subjekty /firmy, podnikatelia obchodníci, exekútori . . .s.r.o., a.s., . . ./ značnú časť sumy dane tzv. DPH ponechávajú. Už 28 rokov a jeden deň.“

Odpovedal som mu: „Ale toto je chyba štátneho systému, že si niečo také nevie resp. nechce ustrážiť, skoro na každú hlúposť máme zákony a na veci, na ktoré by mali byť tvrdé zákony, tak toto schváliť žiadna vláda ani parlament nedokázali, resp. nenašli na to odvahu!!! Ale veď by boli sami proti sebe, nemohli by tak kradnúť, ako kradnú.“ 🙁

Čitateľ zareagoval: „Tragédiou je, že inštitúcie a štátne inštitúcie predovšetkým Finančná správa, Ministerstvo financií, DÚ, Akadémia daňových poradcov, Slovenská komora daňových poradcov či exekútorov, NR SR, Finančná polícia, NKÚ . . . tento podvod živia a vehementne podporujú.“

Moja odpoveď: „Samozrejme, že tento podvod živia a vehementne podporujú, veď Slováci česť výnimkám to majú v krvi, v tom zmysle, že ak mám z niečoho čo i len nepatrný profit, tak sa voči tomu nepostavím a nepoviem dosť!!! Tu už musí byť konečne poriadok!!!“

Čitateľ moje slová potvrdil: „Je to tak.“ – Čiže moje slová potvrdil – a mňa teší aspoň to, že nie som sám, kto má rovnaké názory ako ja.

Keď prvý z čitateľov už na môj posledný príspevok (venovaný jemu) nereagoval o niečo neskôr som mu ešte napísal: „ešte jedná dôležitá vec k Tvojmu príspevku“: „„V dnešných dňoch je najsmutnejšie to, že nech ochorieš na čokoľvek, (hlavne ak Ťa bude potrebné operovať), tak Ťa operovať nebudú, lebo všetko sa točí iba okolo pacientov s pozitívnym Covidom-19 a Teba strčia do nejakej „diery“ a ak tam zomrieš, tak napíšu, že pacient zomrel na Covid-19.““ 🙁

Obzvlášť veľmi dôležitý chcel byť iný čitateľ, ktorý na môj príspevok takto zareagoval: „A aký si ty múdry. Žiť nebudeš mať z čoho, ale na dovolenku mať budeš ????“

Na to som mu odpovedal : „Ja viem, že Ťa štve, že som múdry a že Ty múdry nie si, no ak by si si prečítal môj prvý príspevok k tejto téme, tak by si pochopil, že som v ňom napísal, že som čítal iba titulok článku, tu máš celé jeho znenie“ – „Neviem či autor článku to myslel úprimne s tými informáciami o využití dovolenky efektívne, lebo len ten titulok ma tak vytočil, že ostatné som už ani nečítal.“ – Mimochodom: „mojim príspevkom som sa prihovoril za bežného občana, lebo ja som už 13ty rok na dôchodku, takže našťastie mám z čoho žiť.“

Tým, že rešpektujem vládne protiepidemické opatrenia, tak včera som nevyšiel z domu počas dňa, aby som neprišiel do kontaktu s cudzími ľuďmi, počkal som si až kým sa zotmelo a potom som sa vybral na moju pravidelnú dvojhodinovú prechádzku do mnou obľúbeného borovicového hája.

Včera na Topkách bol aj tento článok: Na Slovensku pribudlo takmer 10-tisíc infikovaných na KORONAVÍRUS: Vyše sto ľudí zomrelo – Zdroj: Na-Slovensku-pribudlo-takmer-10-tisic-infikovanych-na-KORONAVIRUS

V debate k článku som napísal tento príspevok: „„A z tých vyše 100 ľudí (zomrelých na Covid-19) v skutočnosti ich najmenej 60siat zomrelo na úplne iné choroby, ako na Covid-19 a to z jednoduchého dôvodu, pacientov, ktorých dovážajú do nemocníc s inými chorobami, hlavne takých, ktorých treba akútne operovať, tak tých strčia niekam nabok, lebo všetko sa točí iba okolo Covidu-19 (čiže okolo pacientov s pozitívnym testom na Covid-19) a pacienti, ktorí mali byť operovaní a nikto sa im nevenoval, tak tí keď zomreli, započítali ich k zomrelým pacientom s Covidom-19. (Česť výnimkám, čiže zdravotníkom v tých nemocniciach v ktorých takto nepostupujú). Včerajší celkový stav: „V nemocniciach je hospitalizovaných 2 896 pacientov, pričom 2 650 z nich má potvrdený covid-19. Na JIS-ke je 198 pacientov, podporu umelej pľúcnej ventilácie potrebuje 226 osôb. Počet obetí sa zvýšil o 112.“ – Takže môj odhad je, že počet obetí sa zvýšil o 52 nebožtíkov.“ – Ak si niekto myslí, že to preháňam, môžem zopakovať slová môjho urológa, ktorého som navštívil 7.12.2020 (mal som už málo tabletiek, ktoré mi predpísal zhruba pred 3 mesiacmi, avšak jeho zdravotnej sestre som povedal, že najprv sa s ním chcem porozprávať a až potom si nechám vystaviť recept).
Doktorovi som sa posťažoval, že tie posledné tabletky, ktoré mi predpísal zaberali len spočiatku, ale zhruba po piatich tabletkách sa moje telo voči tým tabletkám akoby vzbúrilo, proste nič sa nezlepšovalo, skôr bol to pravý opak a s mojim problémom som bol na tom rovnako ako ho mám už min. 15 rokov, a to som už užil 86 tabletiek (zhruba pred rokom som o tom mojom zdravotnom probléme napísal aj blog), lekár ma iba odbil poznámkou, že ja by som chcel vyzdravieť za pár dní a pritom on má mnohých pacientov, ktorých lieči tými istými tabletkami dlhé roky, (ešte to zavŕšil poznámkou), ak nie som spokojný s jeho liečbou, tak nech navštívim iného urológa, že len v KE je ich osem … povedal som mu, ak by som chcel, aby ma liečil iný lekár, tak v takom prípade by som neprišiel za nim, (čo je pochopiteľné), no ten trval na svojom a opäť mi predpísal tie isté tabletky. Nedalo mi to pokoja a tak som mu povedal: pán doktor, už vyše 20 rokov som kvôli môjmu zdravotnému problému „požral“ množstvo rôznych tabletiek, ktoré mi urológovia predpísali, ale nič sa nezlepšilo, nebolo by lepšie, aby mi to vyoperovali? Lekár sa na mňa zmätene pozrel a zvýšeným hlasom mi povedal: pane vy kde žijete, vy nevidíte, čo sa teraz počas druhej vlny pandémie robí v nemocniciach?? Veď vás teraz na operáciu do žiadnej nemocnice nezoberú, lebo nemocnice sú preplnené s pacientmi s podozrením na Covid-19 a personál nemocníc okrem pozitívnych pacientov na Covid-19 sa praktický so žiadnymi inými liečebnými metódami takmer nezaoberá. – A toto mi povedal pred 3 týždňami, lenže odvtedy sa situácia min. desaťnásobne zhoršila, takže by ma vôbec neprekvapila správa, že v nemocniciach už odmietajú operovať aj pacientov s akútnym stavom (čiže s podobným problémom ako mám ja), že ak ich do niekoľkých hodín nebudú operovať, tak zomrú!“ – (Česť výnimkám, čiže zdravotníkom, ktorí ešte nezabudli na svoju Hippokratovu prísahu).

Dodatok k príspevku: Je to neuveriteľné, ako ten čas letí – v príspevku som napísal, že zhruba pred rokom som o tom mojom zdravotnom probléme napísal aj blog – avšak, keď som si ho vyhľadal, tak som zistil, že to bolo už pred 7 rokmi – konkrétne 5. apríla 2012 …

Pochopiteľne aj počas doobedia som vyšiel von, ale iba na 5 minút, aby som mohol vysýpať smeti do kontajnera – z nášho odpadkového koša, (zatiaľ nevlastním naprogramovaného robota, ktorý by tie smeti vyniesol von namiesto mňa). 🙂

Pripomeňme si Vládne protiepidemické opatrenia: „Vláda pred vianočnými sviatkami sprísnila protiepidemické opatrenia.  Od soboty 19. decembra do 10. januára 2021 bude na Slovensku tzv. lockdown. Zatvoria sa prevádzky a od 5. hodiny bude platiť zákaz vychádzania.“– Zdroj: vlada-rozhodla-lockdown-bude-na-slovensku-od-19-decembra-do

PS
Vážení čitatelia,
touto cestou posielam odkaz milovníkom zjazdového lyžovania: Minister Doležal vyhlásil, že na Slovensku bude od 5.00 h 1. januára 2021 platiť prísny zákaz vychádzania. Opatrenie bude platiť do 24. januára. „Budú zavreté všetky lyžiarske strediská!“ – Posielam odkaz lyžiarom: Preorientujte sa na bežky, čiže na bežecké lyžovanie – a Matovič môže zatvárať lyžiarske strediská hoci aj do Veľkej noci – na bežky vlek nepotrebujete. 🙂
Tým, že dnes už boli na Jahodnej vleky odstavené, aspoň som mal viac priestoru na lyžovanie na bežkách. 2.1.2021 🤪🤪🤪

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 15:20

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 15:29

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 15:31

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 15:48

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 15:54

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 16:06

Lyžiarske stredisko Jahodná 2.1.2021 o 16:25

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648640x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy