Založ si blog

Dnes som bol svedkom nehody na lyžiach

Dnes došlo k zrážke dvoch mladých lyžiarov, stalo sa to na malej zjazdovke v rekreačnom stredisku Jahodná, šťastie v nešťastí mali tie decká v tom, že nemali príliš veľkú rýchlosť, avšak aj pri tej rýchlosti to mohlo dopadnúť s veľmi nešťastným koncom – a ich rodičia i príbuzní by sa netešili z príchodu nového roku, ale boli by ponorení do hlbokého zármutku a to až na niekoľko desiatok rokov.

V pozadí reštauračné zariadenie

Tento otec so svojim dieťaťom pred jeho nohami mi pripomenul tučniakov, oni takto podobne vodia pred sebou svojich malých tučňáčikov 🙂

Ani som nestačil na nich zakričať, že toto nesmú robiť!!! V momente sa takto spustili dolu svahom …

Pozrite si video: https://www.youtube.com/watch?v=fxUh_liKWik&feature=youtu.be

keď rodičia nevenujú pozornosť svojim deťom, potom to dopadne aj takto: štyria malí chalani sa pochytali za ruky, rozostavení vedľa seba a spustili sa na lyžiach dole svahom, jeden z nich sa zhruba v polovici zjazdovky zrazil s malou lyžiarkou, (alebo lyžiarom, bolo to dosť ďaleko, takže som to nevedel rozpoznať), počas natáčania som sa snažil čo najviac priblížiť, (lenže môj fotoaparát na to nie je príliš stavaný), priblížiť sa mi to podarilo, ale iba trošku, zároveň mi celým obrazom triaslo ako pri zemetrasení … našťastie ani jednému z tých nešťastníkov sa nič vážnejšie nestalo, ale chlapec, ktorý tu zrážku spôsobil automatický dolyžoval! Pán obsluhujúci vlek si naňho počkal, keď ho vlek vyviezol hore – prikázal mu, aby si vyzul lyže a aby sa s nimi na pleciach pakoval dole peši a viac sa tam neukazoval!

Neviem, či ľudia ktorí tento smrčok alebo jedličku ozdobili jablkami, či mysleli na lesnú zver, alebo to spravili iba z roztopaše, ale viem o stovkách malých deti, ktoré by sa tým jabĺčkám veľmi potešili …

 Len ma tak napadlo, koho by kompetentné orgány zobrali na zodpovednosť, ak by pri tej zrážke došlo k najhoršiemu? Najskôr rodičov tých deti, totiž pochybujem o tom, žeby deti vo veku cca 6 a 8 rokov, žeby do tohto strediska prišli samé, najskôr ich doviezli rodičia (prípadne nejakí ich známi alebo priatelia)… len je otázne, prečo na nich ich rodičia nedávali pozor? Myslím si, že ak by ich rodičia boli nablízku, tak deti by sa až takto neodvážili rozšantiť.

PS

Vážení čitatelia,

dnes o 5:49 píšem sem dodatok, ktorý na prvý pohľad s týmto článkom nesúvisí resp. nemá nič spoločné, avšak vysvetlím vám, že spoločného s ním má až príliš veľa (aspoň pre mňa), totiž do včerajška som bol idiot na entu lebo som si namýšľal, že tie moje články, ktoré mi admini vymazali, (prípadne stiahli ich preč z titulky a ako tomu hovorím, že ich dali na vedľajšiu koľaj), že to bolo preto lebo sa v debatách pod mojimi článkami niektorí čitatelia sťažovali, že v nich píšem nepravdivé informácie, resp. že v niektorých veciach doslova klamem. – Tu je jeden z príspevkov  o ktorých som sa zmienil: „Možno to je preto, lebo šíriš SPRISAHANECKÉ BLUDY…“ – príspevok bol v debate pod týmto mojim blogom: kormidlo.blog.pravda.sk

Totiž, aby ste boli v obraze, pod môj blog som v debate napísal tento príspevok: „Neviem, či to náhodou nebola práca pána premiéra Matoviča, ale niekto zariadil, že môj blog už na titulke nie je, odsunuli mi ho na vedľajšiu koľaj. :-((( “ – a čitateľ o ktorom som sa už zmienil mi k tomu ešte napísal toto: „Tento tvoj Blog  je SPRISAHANECKÝCH BLUDOV plný… S tými striekačkami sú to len bulvárne voloviny… = Tak sa ani NEČUDUJ, že takéto VOLOVINY denník Pravda nepodporuje,…“

Avšak skutočnosť je taká, že včera mi pán administrátor poslal správu: „Dobrý deň, upravte, prosím, Váš posledný blog a nekopírujte cudzí text od A po Z. Považujeme to za krádež duševného vlastníctva. Stačí, keď uvediete link, kde si to čitatelia môžu prečítať. Dôrazne Vás tiež žiadame, aby ste si odpustili dovetky typu, že Matovič u nás zariaďuje, koho admini stiahnu. Je to nezmysel. Stačí, aby ste dodržiavali  pravidlá. S pozdravom admin“

Okamžite som poslal pánovi administrátorovi správu, ktorou som mu vysvetlil, čo som vlastne pohnojil: „Dobrý večer,

pán administrátor, uvedomujem si, že som to prehnal, no na moju obhajobu snáď len toľko, pri písaní blogu ma vyrušila moja manželka, (z jej strany v tejto tvorbe príliš veľkú podporu nemám), takže už len toto ma poriadne vytáča … totiž manželka sa rozhodla, že pôjdeme spolu na veľký nákup a ona nerada čaká, takže som ju na konci roka nemienil nahnevať a preto, že som chcel blog už odoslať, hoci som ho ešte nemal  dokončený, tak som to spravil v tom prevedení v akom je … A tú vetu na záver som dal kvôli čitateľom, ktorí Matoviča doslova nenávidia, a hoci celý blog som zameral skôr proti strane SMER, tak týmto gestom som im chcel zahrať na ich strunu. 🙁

PS

Okamžite to idem upraviť, …“

Takže pôvodný záver môjho blogu: kormidlo.blog.pravda.sk  – bol takýto: „PS

Vážení čitatelia, možno vás zaujme nasledujúci článok, ktorí tu vkladám v plnom znení, nechcem sa už zdržiavať jeho úpravou, čas strávený jeho úpravou, ten radšej venujem prírode:“ – Po výzve pána administrátora som blog upravil, tak ako ho uvidíte, ak si kliknete na jeho link … číže ten posledný článok som vymazal a nechal som tam iba jeho link a pár viet na záver, aby to nevyznelo tak, že som tam nechcel nič napísať, čiže môj vlastný názor.

PS 2

Všetkým čitateľom prajem šťastný Nový rok a hlavne zdravie, aby vás všetkých a vašich priateľov a známych, proste všetkých ľudí tá hnusoba Covid-19 obišla na státisíce kilometrov ďaleko, aby sa zahrabala do niektorého ľadovca a zostala tam na večné veky.

Ladislav Serenča

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Mŕtvy v banke

O pôžičku v banke "žiadal" mŕtvy. Podpíš to, strýko! vyzývala ho neter

18.04.2024 16:00

Banku v Brazílii navštívil nezvyčajný zákazník. Sedel na invalidnom vozíku, nehovoril, padala mu hlava, ale jeho neter tvrdila, že strýko si chce zobrať pôžičku.

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vít Rakušan

Rakušan: Migračný pakt nie je skvelý, ale nové pravidlá sú potrebné. Podľa Babiša klame

18.04.2024 15:12

Podľa Rakušana kým budú v ČR budú ukrajinskí utečenci, Česko bude mať v solidárnom systéme výnimku.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7663300x
Priemerná čítanosť článkov: 5203x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy