Založ si blog

Pán premiér, objednávam si celu v Justičnom paláci v Bratislave

Očkovať sa odmietnem aj v prípade, keď bude povinné! V base sa aspoň naučím hrať šachy. (Na slobode ich môžem hrať len sám so sebou a takto sa ich poriadne hrať nikdy nenaučím). Vy veríte, že vakcína proti Covidu -19 je bezpečná, no ja si myslím pravý opak.

Včera sa slovenské médiá išli zblázniť z toho, že naši politici sa nechali ako prví zaočkovať proti koronavírusu Covid-19 „Vakcínu dostali viacerí vládni politici, vrátane prezidentky Zuzany Čaputovej. Následne budú očkovať zdravotníkov v prvej línii, a tiež niektorých členov kritickej infraštruktúry.“ – Nasledoval aj ďalší výrok pani prezidentky Čaputovej krátko pred očkovaním – „Vakcinácia nám pomohla aj v minulosti v súvislosti s inými smrteľnými chorobami a takisto nám môže pomôcť aj teraz,“– príchod vakcíny a začiatok očkovania označila za najlepšiu správu, ktorá prišla v súčasnom zložitom období. Priznala aj to, že chápe obavy verejnosti z masovej vakcinácie a takisto sa týmito obavami zaoberala. „Na svoje otázky hľadala odpovede u odborníkov, počúvala ich argumenty a vysvetlenia a k dôvere, voči vedcom, vyzýva aj verejnosť.“ – Viac v tomto zdroji: spravy.pravda.sk

Myslím si, že po tomto divadielku sa politikom ich túžba splní, že predpokladaných 70 % Slovákov sa nechá zaočkovať proti Covidu-19.

Avšak možno bude namieste, pripomenúť si výrok epidemiológa profesora Krčméryho: KORONAVÍRUS VYMIZNE SÁM, VAKCÍNU NÁM NETREBA „Strach nás nikam nedostane. Musíme byť disciplinovaní a druhú vlnu nemusíme ani pocítiť.“ Zároveň naznačil, že koronavírus môžeme poraziť aj bez očkovania. Viac v tomto zdroji: extraplus.sk

V mojich predošlých dvoch blogoch som písal o mojom vážnom úraze, (mal som vtedy 14 rokov) a písal som o tom ako ma pred tým úrazom varoval môj strážny anjel. (Dokonca mám v nich fotografiu na ktorej je dôkaz pre neveriacich Tomášov … jazva na mojom ľavom stehne).  

Vážení voliči, dnes ma zaujala informácia, že poslanci pozitívni na Covid -19 môžu prísť na mimoriadne rokovanie NR SR. Zdá sa vám to normálne? – „Aktuálne vyhlásený núdzový stav by sa mal na Slovensku skončiť 29. decembra, ak ho vláda nevyhlási nanovo. Otázka jeho predlžovania nie je úplne jasná, zákon túto možnosť nešpecifikuje. Vyriešiť to mala práve novelizácia ústavného zákona.“ Viac v tomto zdroji: spravy.pravda.sk  – Tak nám zakazujú, aby sme sa stretávali – (max. 6 ľudí), zatvárajú nás do bublín, musíme povinne nosiť rúška aj tí, ktorí nie sme pozitívni na Covid -19,-  je toto normálne? To si Vláda Igora Matoviča a jeho poslanci NR skutočne myslia, že všetci sme padnutí na hlavu, že žerieme seno a nevieme kam toto speje?!

Zvolanie mimoriadnej schôdze kritizoval Robert Fico „prvýkrát v histórii Slovenska bude zvolaná mimoriadna schôdza NR SR, na ktorej nebude môcť opozičný poslanec povedať ani jediné slovo. Vládna koalícia očakáva od mašinérie koaličných poslancov, že prídu na schôdzu, potichu 4 krát stlačia tlačidlo a pôjdu domov. Takýmto nekultúrnym, nedemokratickým spôsobom chce vládna väčšina schváliť ústavný zákon, ktorým si vláda uzurpuje právo predlžovať núdzový stav,“ uviedol to na sociálnej sieti.

Vláda Igora Matoviča podľa neho „narušuje rovnováhy moci v prospech moci výkonnej.“ – Premiér Igor Matovič chce dokázať, že očkovanie je bezpečné, je ochotný poslať na očkovanie svoju rodinu. Ale iba vtedy, ak dostane dostatok srdiečok a lajkov na sociálnej sieti.

„Svoju mamu a manželku Pavlínku budem prehovárať len vtedy, ak lajkov a srdiečok bude aspoň 10 tisíc.“ – Bude to považovať za súhlas občanov, že to bude stačiť k tomu, aby aj on išiel na očkovanie až po 90 dňoch, t.j. koncom marca. – Zdroj: spravy.pravda.sk

No poviem vám, tentoraz s Matovičom súhlasim, že ľudia nie sú naozaj hlúpi, lenže nie sú hlúpi ani v jeho prípade, keď vyzval ľudí, že ak mu dajú 10 000 laikov a srdiečok, že súhlasia, aby dal očkovať svoju manželku a svoju mamu, – tak niečo také môže Matovič hovoriť iba tomu kto žerie seno, totiž on sám sa vystatuje tým, že sa vakcíny nebojí a doporučuje všetkým Slovákom, aby sa ani oni nebáli a dali sa zaočkovať. Tak, keď si je taký istý v tom, že vakcína nemá žiadne negatívne vedľajšie účinky, tak načo potrebuje tie laiky? – Nebude to skôr tým, že ak by predsa len nastali nejaké komplikácie, tak to zvalí na ľudí, že to oni toto chceli?!

Ja nepotrebujem chodiť po povrchu mesiaca, mne úplne stačí pozerať sa na jeho svit počas mojich večerných prechádzok lesom … verím, že sa to bude diať ešte niekoľko ďalších desaťročí – a to aj bez toho očkovania proti Covidu-19.

Zatiaľ mi môj strážny anjel nedal žiadne znamenie, aby som tak učinil, takže beriem to tak, že som voči tejto hnusobe dostatočne imúnny. Keď sa takto každý večer pozerám na mesiac, hovorím si, prečo tí miliardári míňajú nehorázne sumy z peňazí daňových poplatníkov? Presviedčajú nás obyčajných smrteľníkov, že veda musí napredovať a preto je potrebné dobíjať vesmír, aby ľudstvo zistilo, či jestvuje aj mimozemská civilizácia?! No povedzte, ruku na srdce, koho z vás teraz zaujíma, či je alebo nie je mimozemská civilizácia? Keď my tu na našej planéte máme toľko problémov, že ak by sa tie investované miliardy a miliardy dolárov nedávali na prieskum vesmíru, ale skôr by ich investovali do záchrany našej planéty, tak možno ani ten Covid-19 tu nemusel byť. 🙁

Som rozhodnutý nenechať sa očkovať proti Covidu -19 môj strážny anjel držal svoju ochrannú ruku nado mnou od malička, a stále, keď mi hrozilo nejaké nebezpečenstvo do môjho podvedomia sa dostalo varovanie, ktoré sa nedalo vysvetliť inak ako tým, že môj strážny anjel ma upozorňoval na nebezpečie, ktoré mi hrozí … takže verím môjmu strážnemu anjelovi, že ak mi tá vakcína bude naozaj chýbať, tak aj teraz mi dá varovné znamenie … preto som rozhodnutý, že sa proti Covidu -19 nenechám očkovať.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko vraj dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670891x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy