Založ si blog

Osobnosť roka Igora Matoviča

Ráno som si prečítal Matovičov status na soc. sieti, svietil tam nadpis: MOJA OSOBNOSŤ ROKA – v prvom momente som sa zľakol, že on sám seba pokladá za osobnosť roka, no po prečítaní celej správy musím Matoviča pochváliť za jeho vyjadrenie, že ak si niekto v našej krajine skutočne zaslúži titul OSOBNOSŤ ROKA – tak sú to naši zdravotníci. (Samozrejme tým nechcem povedať, že už neexistujú žiadne iné odvetvia v našej krajine v ktorých by neboli ľudia, ktorí by si takýto titul takisto zaslúžili), avšak Covid -19 ten poriadne premiešal karty a žolík by mal patriť zdravotníkom.

Tu je Matovičov status: „MOJA OSOBNOSŤ ROKA

Teraz sa roztrhne vrece s anketami Osobnosť roka 2020 … tak sa chcem pridať mojim názorom … pre mňa je OSOBNOSŤOU ROKA obyčajná zdravotná sestra, lekár či sanitár z prvej línie. Ľudia, ktorí dennodenne nasadzujú svoje zdravie a svoje životy v službe iným bez toho, aby si užívali svetlá reflektorov.

Nikto iný si toto ocenenie nezaslúži viac. Nikto iný toľko neriskoval a nezachránil toľko životov. Naša vďaka im však nepomôže, ak si ich nebudeme vážiť … ukážme im, že nám na nich skutočne záleží … ukážme im to svojim postojom – prestaňme konečne merať rozmer pandémie len počtom zatvorených barov.

Ukážme, že sme ľudia a nie bezcitní sociopati … ukážme, že nám aj na zdraví a živote cudzieho človeka záleží. To bude najväčšia kytica vďaky našim zdravotníkom.

ĎAKUJEM “

Avšak nedá mi, aby som sa tu nevyjadril aj kritikou k pánovi premiérovi. Totiž, či sa mu to páči a či nie, naši zdravotníci podľa mňa by až toľko roboty nemali, pokiaľ by sa jeho vláda nenechala učičíkať dobrými výsledkami v prvej vlne pandémie …

Danglár 18.12.2020

všetci vedeli, že príde aj druhá vlna, a že tá bude oveľa krutejšia, ale ich opatrenia voči druhej vlne sa začali robiť príliš neskoro …

Gašparec 21.12.2020

Nie je problém uviesť tu aj konkrétne príklady, ale v mojich predošlých blogoch (v minimálne ôsmych) som sa k Matovičovej Vláde dosť často vyjadroval kriticky, a to až tak, že „percentá sledovanosti“ mojich článkov išli nadol a tak by som sa tu iba zbytočne opakoval …   

Aj autor uvedenej karikatúra sa o našej Vláde veľmi trefne vyjadril … podobne by som to spravil aj ja mojimi ďalšími slovami, takže pán Gašparec to povedal aj za mňa.

Malý dodatok:

Zdroj: fb

Iba pred malou chvíľou som tento obrázok našiel na facebooku a myslím si, že sa k tomuto blogu perfektne hodí … ako sa zvykne hovoriť ako riť na šerbeľ. 🙂

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670504x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy