Založ si blog

Už viem prečo sa Matovič musí voziť v opancierovanej limuzíne

Už som čítal veľa hoaxov k téme o pandémii s Covidom-19, no ten, ktorý si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch v debilite hádam prekonal všetky hoaxi, ktoré doposiaľ boli napísané. Veď posúďte sami:

„Prosím Vás o pomoc

Môj švagor ma rakovinu hrubého čreva a rozširuje samu to ďalej mali ho dnes hospitalizovať a urgentne operovať v B. Byst. žiaľ je pozitívny na Korónu poslali ho domov !

Jeho žena sa opýtala doktorov veď vidíte, že ma bolesť už týždeň nejedol a nespal zvíja sa v bolestiach, čo ak mi umrie, vy mu neposkytnete žiadnu pomoc?

ODPOVEĎ od pánov doktorov: Žiaľ musí byť v 10 dňovej karanténe ak umrie, tak umrie, žiaden doktor k nemu nepríde ani prvá pomoc!

ČO SA TO DEJE? MATOVIČ A SPOL ZABÍJA ĽUDÍ? PROSÍM VÁS POMOŽTE NÁM JE TO STRAŠNÉ SA NA TOHO CHLAPA POZERAŤ, STRÁCA SA NÁM PRED OČAMI PROSÍM ZDIEĽAJTE TO, VERÍM, ŽE DOBRÍ ĽUDIA A DOKTORI EŠTE NEVYMRELI!! “

Autor: Ondrej Radic

Čítal som to dnes ráno na facebooku a nestačil som sa čudovať koľko Slovákov uverilo zverejnenému hoaxu na jeho portály. (Ja som to čítal na zdieľanej stránke a okrem tej pani, čo to zdieľala, tak tú správu zdieľalo minimálne 40 ďalších ľudí, ktorí uverili, že táto správa bola pravdivá).

Nad tým zostáva rozum stáť, že toľko ľudí uverilo, že lekári, ktorí majú Hippokratovu prísahu takýmto spôsobom odmietli poskytnúť pomoc chorému pacientovi.

Po celoplošnom antigénovom testovaní občanov sa aj premiér vyjadril, že zdravotnícky personál môže pracovať aj keď sú pozitívni! Takže ak v niektorej slovenskej nemocnici dokázali operovať pacienta s Covidom-19, tak aký problém by bol pre zdravotníkov previesť do nemocnice aj pacienta so zdravotnými problémami, ktoré uviedol autor vo svojej správe?

Už len to, že v správe je uvedené, že pacienta mali operovať v B. Bystrici, tak už to samo o sebe hovorí z akej dielne táto správa pochádza.

Dal som si tu námahu, že som si prečítal vyše 125 komentárov k tejto správe, kým ju jej autor nevymazal. Asi 10 komentárov bolo napísaných v tom zmysle, že ich autori radili rodine chorého pacienta, aby to dali do novín, prípadne zavolali reportérov televízie Markíza alebo televízie Joj,- mali ste vidieť tie primitívne odpovede mnohých diskutérov, dokonca s vulgárnymi poznámkami, že sú to a to lebo nechcú uveriť tomu, že tento prípad je pravdivý. (Ani jedného z nich nenapadlo overiť si, či táto správa bola zverejnená aspoň v niektorom inom médiu? Myslím, že to bol skôr zámer, lebo ani nebolo kde overovať). Avšak toľko nenávisti na premiérovu adresu, aká sa na neho valila z ich príspevkov svedčilo iba o jedinom, že mnohí z nich by neváhali premiéra odstrániť nie len slovne, ale aj fyzicky, takže s najväčšou pravdepodobnosťou by mu nepomohla ani tá opancierovaná limuzína s nepriestrelnými sklami lebo, či sa mu to páči a či nie predsa len najväčší podiel viny na tomto stave má práve on s tými svojimi opatreniami voči Covidu-19. Ak by bol dal na rady epidemiológov a odborníkov, ktorí ho upozorňovali, že s niektorými opatreniami netreba preháňať, tak aj tá nenávisť voči nemu by nebola taká vysoká.

Danglár 07.11.2020  Aj táto karikatúra nám hovorí o tom, že mnohé z tých opatrení voči pandémii sú postavené na hlavu.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7664416x
Priemerná čítanosť článkov: 5203x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy