Založ si blog

Pán Matovič, toto nie je hoax

Ak sa na sociálnej sieti objaví článok, že vláda to s tými opatreniami nosiť rúška kvôli pandémii vírusu Covid-19 príliš preháňa, tak v takýchto prípadoch nás médiá okamžite informujú, že také články sú hoaxy.

V našej rodine máme člena, ktorý je štátny zamestnanec – mama jedného z jeho kolegov mala pozitívny nalez Covid-19 a on mal tiež teploty… náš príbuzný napísal celý priebeh udalostí, ktoré sa diali potom…zároveň mi dal súhlas k tomu, aby som to zverejnil v mojom blogu.

Takže už vopred čitateľov upozorňujem, že toto hoax naozaj nie je: „V prvom rade by som chcel aby ste vedeli, že čo si myslím v neexistencii covidu19. Na začiatku, keď sa to dostalo k nám, tak v práci som bol medzi prvými s nasadeným rúškom. Nevedel som aké to je, všetky informácie väčšinou boli iba z hlavných prúdov. Po určitom čase mi začali vadiť opatrenia v ktorých som nevidel význam lebo sme mali málo nakazených. V správach bolo že vďaka opatreniam, tak fajn. Po čase už také opatrenia neboli, tak som čakal, že čo bude. Nič nebolo klesalo, stúpalo bolo všelijako. Prišlo leto v kľudnom režime, ale už strašili s druhou vlnou a prišlo to. Pracujem ako štátny zamestnanec, tak som bol v prvej línii. V práci na jednej zmene je nás 30. Kolegovia chodili odoberať vzorky a za celú prvú vlnu sa nikto nenakazil. Nemali sme to ani v rodine. Nenakazil sa nikto zo 140 zamestnancov ani nikto z ich rodiny. Vtedy som už mal veľké podozrenie, že je to blud. A teraz k tej druhej vlne. Minulý týždeň v utorok som si vybavoval bežne veci počas voľna, keď mi zvonil telefón. Oznámili mi, že kolegova mama má poz. nalez cov19 a kolega má tiež teploty. V nedeľu sme boli spolu plus ďalších 21ľudí. Nariadili nám karanténu do stredy, kým ho neotestujú. Spravili mu test bol tiež pozitívny. Takže karanténa pre nás plus v piatok na testy. Bolo nám oznámené, že ostatní členovia rodiny môžu fungovať ďalej????!!! To je čo?? To vážne??! Veď to je vírus zabijak, čo keď to mam aj ja a sa to bude šíriť? Odpoveď bola, že RÚVZ tak rozhodol, že len my priamy kontakt. Super. Tak doma iba ja v karanténe a v piatok na testovanie. 22ľudi sa malo dostaviť na určené miesto, ktoré leží za jedným krajským mestom. Bol to objekt minv. Nikto sa nás nepýtal čí sa tam mame ako dostať ….veď nie sme obyvatelia zo Žehry. Inak by prišli k nám domov aby nás otestovali. Nikde nie je podmienka, že muším vlastniť osobný automobil. Ich to nezaujímalo či sa tam presunieme vlakom/autobusom, MHD alebo taxíkom. Bol určený čas a miesto. Neviem či si všímate tie opatrenia. No po testovaní domov a čakať na výsledok. Všetci z rodiny naďalej mohli vykonávať činnosti tj. deti do školy a škôlky, manželka učiteľka tak isto. Na výsledok testov som čakal celý deň no márne. Okrem 5 ľudí mali všetci v ten deň výsledky. Čo si myslite aké?? Negatívne. Nám to prišlo až v nedeľu večer jasne že negatívne. Ja sa len pýtam je ten vírus taký nákazlivý?- že s kolegom sme boli v kontakte 24hod. Ja som mu ráno podal aj ruku. Ten kolega sedel v učebni s ostatnými, jedol v jedálni a spal na  spální. S kolegami. Všetci sme boli neg. Aj jeho manželka čo je už blízky kontakt. Zaráža ma aj amaterizmus celého diania. Čakanie na výsledok testov. V karanténe sme boli iba my. Naša rodina už nemusela byť. Keď je ten vírus taký ako ho opisujú a aké robia prehnane opatrenia tak si myslím, že to na tejto úrovni podcenili. Ale tie výsledky testovania ma len utvrdzujú, že to je prehnane. Tak na záver by som chcel vyzvať ľudí aby sa nebáli. Nie je to tak nákazlivý vírus ako ho opisujú, inak by tie opatrenia neboli také voľne po pozitívnom náleze. Skôr si myslím, že ľudia budú poškodení ekonomicky /stratia zamestnanie, skrachujú/. Neverte bludom, ktoré Vám denne dávkuje televízia, rozhlas, noviny, politici. Nedajte si ničiť životy prehnanými opatreniami. Tu môžete vidieť, že je to prehnane a tie opatrenia majú iný význam ako ochrana zdravia pred „nebezpečným“ covidom19. Tato skupina ludi, ktorá bola v kontakte s pozitívnou osobou 24hod a sa nenakazili je toho príkladom aký to je veľký výmysel….“

Myslím si, že toto by si mal prečítať hlavne pán Matovič aby sa vážne zamyslel nad schvaľovaním ďalších opatrení voči vírusu Covid-19 aby potom neskôr neľutoval hlavne ekonomické straty celého Slovenska.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671140x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy