Založ si blog

Vážení čitatelia, neoľutujete ak si tento blog prečítate

Tento titulok som nenapísal preto, aby ste si ho všetci prečítali, aby v mojom prípade bola vyššia sledovanosť, jednoducho povedané musíte to vidieť… verím, že vás ten blog pobaví, avšak nepochybujem o tom, že bude aj hodne takých čitateľov, ktorých „právom“ nahnevá. (Mám na mysli tých ľudí, ktorým je tento blog istým spôsobom venovaný, aby sa už konečne vážne zamysleli nad svojim konaním v spoločnosti).

V piatok 31.7. 2020 som popoludní o 14:10 sedel vo vlaku do Michalian na košickej žel. stanici, cestujúci, ktorí sme sedeli vo vlaku 10 minút pred jeho odchodom – pri otvorených oknách vagóna – počuli sme zvonku hlasný pokrik sprievodkyne: máte cestovné lístky?! Táto otázka smerovala početnej rómskej rodine – bola to mama a jej 4 deti – bolo zjavné, že sprievodkyňa túto rodinku dobré pozná, (pravdepodobne chodievali a chodievajú na tento vlak dosť často) – mama (Rómka) odvetila sprievodkyni: lístky nemáme. Sprievodkyňa zareagovala: okamžite odíďte preč od vlaku! avšak Rómka ju chcela presvedčiť týmto argumentom: lístky nemáme, ale máme rúška. 🙂 Po takejto prekvapivej odpovedi sme sa všetci začali hlasno smiať… mne to nedalo a nahlas, – aby ma vo vagóne všetci počuli – som povedal: mali by sme si z nich brať príklad! – my tiež by sme si nemali kupovať cestovné lístky, veď stačí, že máme rúška!
No vytočilo ma nasledujúce správanie mladého rómskeho páru, – sedeli po mojej ľavej strane, hneď za uličkou oddeľujúcou sedadla – rúška mali obaja – takisto ako my všetci, avšak rozdiel bol ten, že oni po celý čas cestovania mali svoje rúška stiahnuté na krku a bavili sa medzi sebou akoby sa nič nedialo! – po mojej výzve cestujúcim – som ešte dodal nasledujúce slová pánovi sediacemu oproti mne: aj tu vo vagóne majú cestujúci rúška, ale poniektorí z nich ich nemajú nasadené na tvárach ako ostatní cestujúci, ale majú ich natiahnuté len na krku, čiže im nepokrývajú nosy a ústa – hovoril som mu to hlasno, aby to tí dvaja vedľa nás počuli a hlavne, aby pochopili, že hovorím o nich dvoch, – no s nimi to ani nehlo a ďalej nerušene navzájom komunikovali s rúškami stiahnutými na svojich krkoch.

Myslel som si, že keď príde sprievodca kontrolovať cestovné lístky, tak aspoň on ich upozorní, že tie rúška musia mať na tvári! – bohužiaľ nič také sa nestalo… vyzeralo to tak, že sprievodca mal s týmto etnikom dostatok skúsenosti a vedel, že baviť sa s nimi o morálke je dosť nebezpečné, – okamžite by sa začali oháňať známou formulkou, že my občania majority sme voči nim zaujatí, všetci ich diskriminujeme a to z titulu rasovej neznášanlivosti.  

Mám  fotografiu a videa na ktorých je tento rómsky pár, obávam sa však, že ak by som to sem vložil, tak administrátor by mi to okamžite odstránil. Takže vložím sem len fotografie, ktoré som nafotil počas cestovania – zároveň  budem dúfať, že aspoň tie mi tu ponechajú.

Aby vás to nemýlilo: Tato fotografia sa vydarila, problém bol iba ten, že tú stanicu som fotografoval cez zatvorené okno a to bolo také špinavé ako keby ho neumývali už najmenej 10 rokov. :-(

Aby vás to nemýlilo: Tato fotografia sa vydarila, problém bol iba ten, že tú stanicu som fotografoval cez zatvorené okno a to bolo také špinavé ako keby ho neumývali už najmenej 10 rokov. 🙁

Moja cieľová stanica...

Moja cieľová stanica…

V súvislosti s povinným nosením ochranných rúšok v dopravných prostriedkoch sa u niektorých cestujúcich prejavuje očividná nechuť nosiť rúška, Covid -19 už nepovažujú za vážnu hrozbu – dokonca tie rúška už odmietajú nosiť.

Ale prečítal som si článok v ktorom popredný slovenský vedec Pavol Čekan bije na poplach a dáva Matovičovi silný odkaz. Zdroj: cas.sk odkaz-matovicovi Čekan bol pri tom, keď slovenskí vedci vyvinuli diagnostický PCR test na nový koronavírus, teraz len neveriacky sleduje, čo sa v jeho rodnej krajine deje. Vedec a biochemik Pavol Čekan vyrobil kľúčový komponent testu. – Nejdem sa viac rozširovať lebo mi to aj tak pripadá ako jeho lacná prezentácia seba samého. Ak by vedec trochu chcel, tak k Matovičovi sa dostane a nemusí to riešiť prostredníctvom médií. Ako sa hovorí po vojne je každý generál. – Skôr ma fascinoval článok v nemenovanom bulvári: „Vedci chcú nahnať 4-tisíc ľudí na koróna koncert: Experiment, aký v histórii ľudstva nemá obdoby“ –  V ňom je uvedené, že nemeckí vedci 22. augusta 2020 plánujú vykonať v lipskej aréne experiment v podobe hudobného koncertu s účasťou 4 000 dobrovoľníkov, kde sa pokúsia zistiť, ako sa nový koronavírus šíri na masových zhromaždeniach – zároveň chcú takto prísť na to, ako ochrániť ľudí pred rizikom infekcie. (v sobotu 1.8.2020 o tom Informovala agentúra DPA). – Viac v tomto zdroji: cas.sk – „Na koncerte výskumníci plánujú porovnať tri scenáre, ktoré im majú pomôcť nájsť najlepší spôsob, ako znížiť riziko prenosu nákazy.“– Keď si nájdu čitatelia chvíľu času na prečítanie celého článku, snáď mi dajú za pravdu, že autor článku v tej svojej hlave to naozaj nemá v poriadku – lebo vypotiť takú sprostosť to naozaj hocikto nedokáže. (Hoax ako vyšitý – doslova na mieru). 🙂

Na margo nosenia rúšok v dopravných prostriedkoch uvediem len toľko: v Tatrách praskajú parkoviská vo švíkoch, ľudia stoja v nekonečných radoch – je tam masové šialenstvo, no rúška už ako keby ani neexistovali, ale rušková hystéria, či skôr buzerácia vo vlakoch pokračuje naďalej! Zdroj: spravy.pravda.sk

Túto fotografiu som spravil ešte 30.11.2019 – avšak živo si viem predstaviť ako to tam vyzerá teraz...

Túto fotografiu som spravil ešte 30.11.2019 – avšak živo si viem predstaviť ako je to tam prehustené turistami teraz…

Presvedčiť vás môže aj tento článok: „Tlačenica na lanovku na Skalnaté pleso vo Vysokých Tatrách“ – zdroj s videom: tv.pravda.sk  – K čomu je to dobré, keď aj vo vlakoch poniektorí ľudia už rúška ignorujú? a ak aj rúška majú tak je hodne takých, ktorí ich majú zosunuté z nosa na ústach, prípadne majú ich iba na krku, podobne ako tí dvaja o ktorých som písal v blogu, – rúška síce mali, ale na krku, aby to vyzeralo, že stiahli si ich z tváre iba na krátku chvíľu lebo sa potrebovali napiť resp. dať si niečo pod zub!

PS.

K spomenutým videám už len toľko: aj keby som ich chcel sem vložiť, tak žiaľ nie je to možne preto lebo do blogov sa môžu vkladať videá iba tak, že prejdu youtubom

Ja som sa na youtub zaregistroval ešte vlani: https://www.mojevideo.sk  – Avšak odvtedy, čo som sa zaregistroval (dátum registrácie:25.03.19) tak som tam vložil 7 videí, žiaľ ani jedno mi neschválili: počet videí: 0

Ale čuduj sa svete moja karmaje: 50 – takže vie mi niekto vysvetliť ako som dospel k tej karme, keď zhliadnutie mojich videí nie je možné?!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649381x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy