Založ si blog

Igor, najväčšiu vinu za chaos v Žehre nesieš Ty!

Človek tu takmer 30 rokov kompetentné orgány upozorňuje, aby nebrali na ľahkú váhu rómske etnikum lebo raz dôjde k tomu, že ich ľudia svojim správaním spôsobia epidémiu, ktorá ohrozí nielen ich samých, ale celé mesto resp. celý kraj.

Ako tí ľudia žijú, že v mnohých prípadoch nemajú ani pitnú vodu a zafúľaní sa pohybujú medzi majoritou – o ich hygienických návykoch už aj škoda niečo hovoriť… na toto som upozorňoval mestskú samosprávu a hlavne primátorov, písal som aj články do médií a desiatky blogov nielen tu na blogu PRAVDA, ale aj na blogu SME…no výsledok bol zakaždým taký, že buď som dostal odpoveď, že moju sťažnosť berú na vedomie – a v tom horšom prípade pre mňa bolo, že ma tí, ktorých som kritizoval začali označovať, že som rasista dokonca aj fašista lebo nemám rád Rómov. Nie málo mojich blogov o tomto etniku mi nezverejnili, niektoré mi úplne vymazali, a to len preto, že som napísal čistú pravdu, aká bola skutočnosť a bohužiaľ ešte stále je. Kompetentní ľudia veľmi dobre vedeli, že ľudia do takýchto veci neradí strkajú nos, a zopár jednotlivcov ako ja, že takým ľuďom sa dajú ľahko zatvoriť ústa, a to tým, že ich verejne začnú očierňovať.

Keď aj na Slovensku šarapatil Covid-19 napísal som tento blog: Spočiatku si aj Taliani robili žarty z koronavírusu kormidlo.blog – v blogu som napísal: Ešte pred pár týždňami si poniektorí Slováci robili dobrý deň z Koronavírusu a na sociálnych sieťach sa takmer denne zobrazovali vtipné kresby a k ním posmešné texty k tomuto vírusu…

Keď si sa premiérskeho kresla ujal Ty, napísal som tento blog: Igor iba, predvčerom som Ťa na to upozorňoval! kormidlo.blog– Hneď v úvode blogu som napísal: „A už je to tu v Gelnici je celá rómska osada uzavretá kvôli podozreniu Covid-19. Obyvatelia rómskej osady Háj sú pre hrozbu šírenia epidémie v karanténe.“… Ale 26. apríla 2020 som napísal aj tento: kormidlo.blog – jeho nadpis znel: Osady s nakazenými ľuďmi musia riešiť tak, ako to robia v Singapure – blogom som poukázal na stav, že v Žehre pribudol ďalší pozitívne testovaný občan… Mojimi blogmi som Ťa upozorňoval, že rómske etnikum nemožno podceňovať, že sa ľahko môže stať, že v ich osadách prepukne pandémia tak, že sa to nebude dať ukočírovať… No a včera už táto situácia v Žehre nastala.

Zdroj: Pravda Gašparec 07.05.2020

Zdroj: Pravda
Gašparec 07.05.2020

V tomto zdroji:KORONAVIRUS-Chaos-v-Zehre je opísaná celá udalosť – vkladám ju sem v plnom znení: KORONAVÍRUS Chaos v Žehre: Riadenie kritickej situácie prevzal permanentný krízový štáb

„Riadenie kritickej situácie v obci Žehra v súvislosti s osadou v karanténe prevzal permanentný krízový štáb. Spolu s okresným krízovým štábom sa rozhodli vytvoriť karantenizačné centrum, kde umiestnia pozitívnych ľudí na ochorenie COVID-19 aj s ich rodinami. Vo štvrtok to uviedol člen permanentného krízového štábu a slovenský europoslanec Peter Pollák v obci Žehra.“

„Máme dve lokality, kde by mohlo byť zriadené karantenizačné centrum. Lokalita bývalého lesníckeho učilišťa v obci Bijacovce a kameňolom, ktorý sídli hneď nad osadou v Žehre. Ide o existujúce stavby, ktoré prispôsobíme na tento účel,“ vysvetlil Pollák. Podľa neho sa osada rozčlení na niekoľko častí a každého otestujú dvakrát, tak, aby bola istota, že ľudia sú zdraví. Následne dôjde k otváraniu jednotlivých častí komunity.

Dodal, že bol odsúhlasený plán pre zriadenie operačného strediska v Žehre, ktoré bude zložené zo zástupcov armády, polície a okresnej hygieny. „Súčasťou bude aj obec, okresný úrad a ja ako člen permanentného krízového štábu. Veríme, že každý deň niečo poriešime a čoskoro budeme mať radostné správy,“ uzavrel Pollák.

„Hlavný hygienik SR Ján Mikas uvádza, že stále zaznamenávajú pozitívne prípady, preto nemôžu ukončiť karanténu ako v obciach Krompachy a Bystrany. Podľa regionálnej hygieničky Renáty Hudákovej je aktuálny počet nakazených 25. Mikas dopĺňa, že čísla sú len k dnešnému dňu a tých ľudí môže byť viac, preto sa potom pristúpi aj k plošnému testovaniu celej osady, aby bola istota.“

„Samotná osada sa skladá zo štyroch lokalít, kde sa nachádza približne 2000 ľudí, preto testovanie podľa neho nebude jednoduché. „V osade nie sú ľudia vo vážnom stave, a to je veľmi pozitívne,“ konštatuje hlavný hygienik.“

„Podľa Petra Škodného z permanentného krízového štábu je pracovný termín taký, že v pondelok ráno (11. 5.) by mali začať testovať a rovnako aj karanténne centrum by malo byť v tento deň pripravené. „Teraz treba urobiť konkrétny plán, ako sa to zrealizuje. Budeme testovať PCR testami, pretože tie sú spoľahlivé a sú to testy, ktorým sa dá naozaj veriť,“ dodáva Škodný.

Infikovaných umiestnia do kontajnerového centra

Obyvateľov osady zo Žehry, ktorí sú nakazení ochorením COVID-19, spolu s ich rodinnými príslušníkmi umiestnia do kontajnerového mestečka vedľa sídliska Dreveník. Potvrdil to prednosta Obecného úradu v Žehre Miloš Pacovský. Pôvodne sa uvažovalo, že by ich umiestnili do lokality bývalého lesníckeho učilišťa v obci Bijacovce alebo kameňolomu nad osadou.“

„Bude vybudované kontajnerové mestečko alebo centrum vedľa sídliska Dreveník pri našej základnej a materskej škole a tam budú umiestňovaní tí ľudia, ktorí sú, alebo pri ďalšom testovaní budú pozitívni na ochorenie COVID-19. Rozhodol o tom permanentný krízový štáb, ktorý zasadal opäť vo štvrtok v popoludňajších hodinách,“ uviedol Pacovský.

P.S.

Som presvedčený o tom, že všetky články alebo blogi v ktorých si bol kritizovaný – tak sa k Tebe dostali…, takže ak by si bol na túto situáciu včas zareagoval – podobne ako to robili a robia v Singapure, tak k tomu až v takomto rozsahu nemuselo dôjsť. – Ale dobre to napísal jeden čitateľ v debate pod článkom: „Mali by tam nasťahovať aj pár poslancov. Podávali by čerstvé správy.“

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671725x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy