Založ si blog

Čaputová & TV JOJ verzus Inkognito

Finančníci z J&T sa popri Čaputovej stali objektom kritiky neziskovej mimovládnej organizácie. Neziskovke sa nepáčila účasť Čaputovej v zábavnej relácii Inkognito: „…Prezidentka tak darovala úspech televízii, ktorú vlastnia finančníci z J&T. A to v čase, keď jej bývalí stranícki súputníci predkladajú Lex Haščák na obmedzenie oligarchov v zdravotníctve a v médiách… Možno to nie je úroveň Penty, ale J&T má tiež na rováši dosť škandálov za tých 30 rokov…”

Majitelia televízie sa proti týmto slovám ostro ohradili: „…nedokážeme akceptovať, že známa a vo svete rešpektovaná inštitúcia nízkym spôsobom napadne značku, ktorú sme roky budovali, a bez konkrétneho obvinenia, voči ktorému by sme sa mohli brániť, túto značku pošpiní. Zamestnanci Slovenskej pobočky Transparency international týmto znehodnotili kredit svojej inštitúcie ako vysoko odborného a profesionálneho watchdoga a klesli na úroveň šíriteľov invektív.” – Zdroj: https://www.cas.sk/clanok/911817/

Môj názor:

Myslím si, že ľudia majú úplne na háku kto tu televíziu vlastni – a ak televízia dokáže vysielať reláciu, ktorá sa im páči, tak si ju budú pozerať aj keby jej vlastníkom bol sám Kočner alebo niekoľkonásobný vrah Černák. (Divák si pozerá program a vôbec ho nezaujíma kto je majiteľom televízie, ak sa mu program páči, tak sa naň pozerá, a ak nie, tak si to jednoducho prepne na iný kanál…logika!)

Kým ju herci nevedeli identifikovať, tak po Čekovského otázke, či je to živá bytosť? – Kramár si dovolil povedať pomerne neprimeranú poznámku, že podľa potlesku už dlho nebude. Samozrejme chcel byť vtipný, no podľa mňa to príliš vtipné nebolo. Ale akoby toho nebolo málo, tak Kramár zapotil ešte ďalšiu neskutočnú otázku, či to nebude nejaká opica zo zoologickej? – Priznám sa nevolil som Čaputovú a v časoch, keď televízia dávala upútavky na túto reláciu s prezidentkou, tak som si hovoril, že sa na to nebudem pozerať – hoci dovtedy som si takmer každú časť tejto relácie pozrel – (ak nie v priamom prenose, tak z archívu), ale keď som sa dočítal, že relácia s ňou mala vysokú sledovanosť, tak som si to aj ja pozrel (z archívu) a môžem povedať, že neľutujem. Relácia sa mi páčila – až na tie Kramárove invektívy, ale od neho sa dá očakávať všeličo, takže v podstate ma to ani veľmi neprekvapilo.

Avšak k účasti pani prezidentky v tejto relácii poviem už len toľko, že bola dlžná svojim sponzorom, ktorí financovali jej prezidentskú kampaň, takže bolo potrebné hájiť aj ich zaujmi, že ju na ten post dosadili.

Záverom malý odkaz tým, ktorí ju zato kritizujú: Na Dereši bolo niekoľko politikov… aj smerákov…! No a čo…? Kto má zmysel pre humor, tomu to nevadí… a kto sa chce rozčuľovať… nech sa zožiera… aj do prasknutia…!!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7664926x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy