Založ si blog

Smeráci, jeden z dôvodov, prečo Fica nemám rád

Ak by miliardy eur zostali v prvom pilieri, súčasní dôchodcovia mohli poberať oveľa vyššie dôchodky. Druhý pilier Slovákom nepriniesol vôbec nič. – Pardon, jednu vec priniesol: nízke penzie. 🙁

V časoch rekordnej zamestnanosti by bez druhého piliera zostali na účte Sociálnej poisťovne každý mesiac stovky miliónov eur. Tieto peniaze sa mohli použiť na razantnejšie zvyšovanie dôchodkov ako napr. u našich západných susedov bratov Čechov.

Viac sa môžete dočítať v tomto zdroji: https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/516802/

Ešte, že my dôchodcovia máme aspoň tretí pilier, tým sú hríby, ktorých našťastie je v našich lesoch dostatok. Neviem ako iní dôchodcovia, ale ja si dám tu námahu a každý deň skoro ráno vyrážam do lesa za hubami.

 Už z diaľky sa na mňa "usmieval" :-)

Už z diaľky sa na mňa „usmieval“ 🙂

 Za týmto som sa štveral do strmého svahu, ale oplatilo sa. :-)

Za týmto som sa štveral do strmého svahu, ale oplatilo sa. 🙂

 A tento vyrástol uprostred lesného chodníka :-)

A tento vyrástol uprostred lesného chodníka 🙂

 A tento iba pár centimetrov od okraja chodníka, len nechápem, ako som si ho včera nemohol všimnúť, keď som tadeto prechádzal? Pochybujem, žeby takýto vyrástol za jedinú noc, a to napriek tomu, že včera výdatne pršalo. :-)

A tento na mňa „volal“ iba pár centimetrov od okraja chodníka, len nechápem, ako som si ho včera nemohol všimnúť, keď som tadeto prechádzal? Pochybujem, žeby takýto vyrástol za jedinú noc, a to napriek tomu, že včera výdatne pršalo. 🙂

 Za dve a štvrť hodiny celkom slušný úlovok :-)

Za dve a štvrť hodiny celkom slušný úlovok 🙂

 Ešte šťastie, že mnohí Slováci dokážu sušené dubáky pekne oceniť.

Ešte šťastie, že mnohí Slováci dokážu sušené dubáky pekne oceniť.

Tento môj tretí pilier aspoň ako tak pomáha navýšiť môj rozpočet, aby som sa za mojich poctivo odrobených 38 rokov nemusel so svojim dôchodkom cítiť ako žobrák. 🙁

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665900x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy