Založ si blog

Šefčovičovu fotku si dám nad posteľ a každý večer sa budem k nemu modliť

Živo si viem predstaviť pána Šefčoviča v prezidentskom kresle. No rovnako si na tomto poste viem predstaviť kohokoľvek.

Človek oblečený v peknom obleku a s kravatou z dielne módneho návrhára Pierra Cardiniho musí urobiť dobrý dojem na každého. Iné však je, ako ten človek žije a hlavne ako sa v spoločnosti prezentuje?

Sú prípady, že taký pán – na prvý pohľad budí dojem veľmi inteligentného človeka, ale stačí, aby otvoril ústa a už po niekoľkých vetách o ňom všetci vedia, že tento človek sa pohybuje – tak akurát maximálne – v pohostinských zariadeniach štvrtej cenovej skupiny, lebo nikdy nikde inde ani nebol – a tobôž nie v inteligentnejšej spoločnosti.

Prezidentský kandidát Šefčovič (navrhla ho najsilnejšia vládna strana), ubezpečuje všetkých občanov – hlavne voličov -, že ak ho zvolia za prezidenta bude pôsobiť ako nadstranícka hlava štátu. – Skôr mi to pripadá ako keby som ja teraz sľúbil čitateľom, že už nenapíšem nijaký blog v ktorom by som niekoho kritizoval. Všetci, čo ma poznajú a hlavne tí, ktorí moje blogy čítajú – určite by sa iba pousmiali a povedali by si len toľko: Ten a bez kritiky? Ha, ha, ha. Veď ten je chronický sťažovateľ! – No a presne to isté platí aj o Šefčovičovi a jeho nadstraníckosti, ak by sa stal prezidentom. Ani si neviem predstaviť, akoby sa mohol odvážiť Ficovi v niečom protirečiť, to sa jednoducho nedá, veď sú previazaní akoby pupočnou šnúrou…

Pán Šefčovič v exkluzívnom rozhovore pre Pravdu okrem iného povedal aj toto: „Výroky o údajnej predĺženej ruke Smeru počúvam s určitým počudovaním, pretože keď som kandidoval do Európskej komisie, podporu mi vyjadrovali aj opoziční politici na Slovensku. Zrazu, keď vstupujem do domáceho politického ringu, tak sa objavujú takéto obavy, ktoré sú pritom absolútne nepodložené,“ – no neviem, či pán Šefčovič pri týchto slovách bol duchom prítomný – lebo porovnávať Európsku komisiu s kreslom prezidenta slovenskej republiky je naozaj prinajmenšom neporovnateľné… V Európskej komisii nikdy nerozhodoval o dôležitých veciach iba on sám, ale ako prezident bude musieť v mnohých veciach rozhodnúť sám.

V rozhovore ďalej povedal: „vstúpim do politického zápasu a urobím maximum, aby som získal dôveru ľudí a stal sa prezidentom s ľudskou tvárou. – Pán Šefčovič, tento sľub majte na pamäti každý večer, keď sa budete ukladať na nočný odpočinok!

Pán Šefčovič, ale oceňujem si túto Vašu nasledujúcu myšlienku: „Pre ľudí je najdôležitejšie to, čo si odnesú po každom mesiaci vo výplate domov a aké ďalšie sociálne istoty sa im dostávajú.“

Avšak, čo sa týka Vášho sľubu, že ako prezident budete nadstranícky, tak už len tieto Vaše nasledujúce slová: „So Smerom som sa dohodol, že mi táto strana finančne pomôže tak, ako umožňuje zákon.“ – ma vedú k tomu, aby som o Vašej nadstraníckosti pochyboval???

Páči sa mi, že myslíte aj na minimálnu mzdu: „musíme zacementovať v tomto systéme a tlačiť na to, aby nám naďalej rástla minimálna mzda, aby sme tvorili tlak na prirodzený rast miezd, či už vo verejnej správe, ale aj v súkromnom sektore.“ Zdroj: Open in new window

Na záver už snáď iba toľko: Nepochybujem o tom, že pán Šefčovič výhrá prezidentské voľby – a to z jednoduchého dôvodu: SMER – SD je stále najsilnejšia vládna strana a jej preferencie sa takmer vždy držia vysoko nad všetkými politickými stranami, ktoré na Slovensku momentálne máme. Takže, ak by s tým opozícia chcela silou mocou spraviť všetko preto, aby kandidát SMERu vo voľbách neuspel, tak by ešte do volieb musela vybrať príliš silného kandidáta, aby Šefčoviča tromfol. No aspoň zatiaľ nemám vedomosti o tom, že opozícia takého kandidáta má?!

Takže, ako som to už napísal aj v titulku blogu: Každý večer sa budem modliť k fotografii pána Šefčoviča, aby si vo funkcii prezidenta SR neustále pripomínal svoj sľub, že ako prezident bude nadstranícky.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7666216x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy