Založ si blog

Zopár vyjadrení Borisa Kollára o Ficovi

Vážení čitatelia neberte prosím moje nasledujúce slová tak, že tomu človeku závidím, že sa vyspal s toľkými ženami – nejdem teraz zisťovať s koľkými presne – ale tipujem, že min. s 12 – 15 a ak sa nemýlim tak už splodil 11 deti… Chápte ma tak, že píšem spontánne, čo ma v danej chvíli napadne, inač by mi nerobilo problém vygugliť si o ňom čo najviac informácii.

Neviem, či tento človek je aj oficiálne ženatý, ale pokiaľ nie, tak mu tie ženy naozaj závidím, tiež by som sa nepohneval, ak by som mal ešte aspoň tri ženy.

No chcem povedať niečo iné: tuším včera alebo predvčerom sa o Ficovi vyjadril nasledovne: „Osobne ma prekvapilo, keď prišiel a nechal sa grilovať. Je to starý harcovník, líška mazaná. Je jasné, že Fico má plán.“  – No ak je podľa neho Fico líška mazaná, tak Kollár je stonásobne väčšia líška mazaná. A z čoho vychádzam? Mne sa vôbec nepozdáva, že on sa k tým svojim nadobudnutým miliónom dopracoval poctivou cestou?! A na margo toľkých žien snáď len toľko: Ak by bol taký prípad na Slovensku alebo lepšie povedané v Československu, trebárs pred 30 rokmi, tak taký človek by to dostal natvrdo a sedel by min. 20 rokov za mrežami. Už len keby žil s dvoma resp. s tromi ženami, tak ak by mu na to prišli, tak by sa musel veľmi rýchlo pakovať niekam na Západ…

Ale musím s ním súhlasiť s tým, čo povedal ďalej, že síce nerád, ale musí s predsedom Smeru súhlasiť, že voľba ústavných sudcov je politickým aktom. „Pomenoval veci tak, ako sú. Nehrajme sa na prílišnú apolitickosť, pretože ústavných sudcov volia politici.“ – Vraj sa na parlamentných chodbách šušká, že prezident Kiska a vládna koalícia už boli dohodnutí na nejakom kľúči, ktorého súčasťou bol aj Robert Fico. „To podľa Kollára padlo a teda reálne hrozí chaos. Uvidíte, čo nastane, keď začneme voliť,“ dodal.

Ale, keď som si prečítal, že medzi menami, s ktorými mala Alena Zs. komunikovať, figuruje aj Kollárove meno, tak to ma teda poriadne prekvapilo a nerád by som hovoril do vetra, no keď táto žena je zapletená do takých závažných káuz, tak aj pri Kollárovi asi treba spozornieť…

No najviac sa mi páčilo jeho vyjadrenie ohľadne blížiacich sa prezidentských volieb. Tak ako Kollár odmieta výzvy na spájanie sa a odstupovanie kandidátov v prospech iných. Tak aj ja som toho istého názoru, „že prezidenta si majú voliť ľudia, a nie politici.“

Ale najviac u mňa Kollár zabodoval v hodnotení Andreja Kisku: „Tri roky sme o ňom nepočuli, bola to nejaká selanka, vládol Fico, mali dobré vzťahy a nebol žiaden problém. Zrazu, keď na neho niekto začal útočiť, prišiel s tým, že tu máme mafiánsky štát. Zrazu vybral fangľu a ideme do boja proti Ficovi.“ Zdroj: Open in new window

 Ej Kollár Kollár, Ty zle dopadneš..

Ej Kollár Kollár, Ty zle dopadneš..

Ešte aj môj pes, keď ma počul ako sa hlasnejšie o Kollárovi vyjadrujem, tak iba pokrútil hlavou, že aj on si o ňom myslí svoje… 🙂

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 08:13

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670566x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy