Založ si blog

Pán birmovaný, vykašlite sa na ÚS

Pán Fico, keď sa už naozaj neviete ako zviditeľniť, tak kandidujte opäť na prezidenta. Ako prezident aspoň narobíte menej škody.

Funkciu predsedu ústavného súdu prenechajte kompetentnejším… No najlepšie by ste spravili, ak by ste odišli do predčasného dôchodku, tak ako som to spravil aj ja. Veď vo funkcii premiéra kvôli zdravotným problémom Váš život už raz visel na vlásku: Open in new window

Tak načo pokúšať osud? Svet sa nezrúti, ak sa Vy stratíte z politického života, veď aj Váš vzor pochopil, že lepšie je byť zašitý v Elektre  a naplno si užívať dôchodok…

Neverím, žeby ste sa pri Vašich schopnostiach a hlavne skúsenostiach neuživili aj inak, ako v politike. Napr. by ste si mohli otvoriť agentúru pre školenie politikov na zakladanie úspešných politických strán. (Nepochybujem o tom, že záujem by bol veľký). Tak by ste mali aj viac času robiť niečo užitočné pre svoje zdravie. Chodili by ste častejšie do prírody a popritom by ste sa v zime mohli aj trošku otužovať.

 Trošku otužovania neuškodí.

Trošku otužovania neuškodí.

Ja napr. hoci som už jedenásty rok na dôchodku, tak ak by som mal dosť peňazí, tak by som založil agentúru na školenie začiatočníkov pre lyžovanie na bežkách… Nepochybujem o tom, že záujemcov by bolo dosť…

 Tento vysoký mladý pán bol dnes iba druhýkrát v živote na bežkách a tým, že sa vybral na túru rovnakým smerom ako ja, tak sa potešil, že ho trošku zasvätím akým spôsobom je najlepšie ísť do kopcov, prípadne ako brzdiť... Verím, že moje rady padli na užitočnú pôdu.

Tento vysoký mladý pán bol dnes iba druhýkrát v živote na bežkách a tým, že sa vybral na túru rovnakým smerom ako ja, tak sa potešil, že ho trošku zasvätím, akým spôsobom je najlepšie ísť do kopcov, prípadne ako brzdiť… Verím, že moje rady padli na užitočnú pôdu.

Veď povedzme si na rovinu, že tie dôchodky nás bežných smrteľníkov nie sú bohvie čo, a každé euro navyše popri dôchodku pri srdci zahreje. (Takto by som napr. mohol aspoň čiastočne pomôcť mojim vnučkám pri ich záľubách a hlavne koníčkoch…)

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7669737x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy