Založ si blog

Budem označený za rasistu, prípadne nepriateľa rómskeho etnika

Ale za posledných takmer 30 rokov, čo poukazujem  na nedostatky, ktoré sa týkajú neprispôsobivých Rómov som si už zvykol na všeličo.

Toto je vizitka neprispôsobivých občanov istého etnika :-(

Toto je vizitka neprispôsobivých občanov istého etnika 🙁

Veci, ktoré sa im nehodili, tie jednoducho rozhádzali po okolí zbernej skrine. :-(

Veci, ktoré sa im nehodili, tie jednoducho rozhádzali po okolí zbernej skrine. 🙁

Komentár k tomu už ani nie je potrebný...

Komentár k tomu už ani nie je potrebný…

Toto by mali vidieť europoslanci v Brusely.

Toto by mali vidieť europoslanci v Brusely.

Napísal som už niekoľko článkov/blogov na túto tému, dokonca v niektorých som mal vložené aj vlastné fotografie o ich správaní, ale musím uviesť aj to, že niektoré články sa kompetentným natoľko nepáčili – čiže to, čo som v nich otvorene písal – že najprv som dostal emailovú správu, aby som tam niektoré konkrétne pasáže buď upravil alebo vymazal a ak z mojej strany nebude taká ochota, tak mi tie články jednoducho vymažú. Tak sa aj stalo a dokonca moje ďalšie blogy boli odstavené na vedľajšiu koľaj, čiže písať som mohol, ale blogy neboli zverejňované na titulke.

Medzi moje najčastejšie kritiky neprispôsobivých Rómov patrili tie ako na našich sídliskách často navštevujú naše kontajnery s odpadkami, ako sa v nich prehrabávajú spolu so svojimi školopovinnými deťmi a potom takýto špinaví ešte idú do nákupných centier v ktorých obchytávajú najmä potraviny…, no a k tomu všetkému sa takýto špinaví ešte nechávajú odviesť autobusmi MHD – samozrejme načierno, čiže bez zaplatenia.

Dnes ráno ma vytočil z miery pohľad na skriňu umiestnenú iba pár metrov vedľa nášho bloku do ktorej môžu občania dávať svoje obnosené šatstvo, prípadne hračky po svojich deťoch alebo vnukoch. No obsah skrine bol povyťahovaný našimi neprispôsobivými občanmi von a rozhádzaný po okolí na trávniku, ale aj medzi okrasnými kríkmi.

Pohľad smerom k bloku...

Pohľad smerom k bloku…

Pokiaľ by to spravili iba raz, tak by som o tom ani nepísal, ale iba zhruba 1 týždeň dozadu toto spravili prvýkrát a aby sa im tie uložené veci lepšie vyberali, tak celú tu kovovú skriňu zvalili na zem. Ale aby toho nebolo málo, tak takto nepostupovali iba pri našom bloku, ale všade, čiže na celom sídlisku kde boli tieto skrine uložené. Vtedy som dokonca išiel popri jednej takejto skrini – vracal som sa s nákupom z neďalekého Markétu – štyri dospelé ženy tohto etnika drzo a dokonca za bieleho dňa si vyberali zo skrine šatstvo takým spôsobom, že dve z každej strany sa vyšplhali hore na skriňu a vyťahovali z nej šatstvo, ktoré následne podávali svojim kamarátkam postávajúcim dole na zemi. Iba za ten krátky čas, čo som tadiaľto prechádzal, tak ich tam videlo vykonávať túto činnosť ešte ďalších 5 – 6 osôb postávajúcich pri zastávke autobusu, (čakali na autobus), ale nikto z nich im nič nepovedal. Proste ľudia to berú tak, že vedia, aká je ich nátura, že ak by to Rómom vytkli, že toto sa nesmie robiť, tak z ich strany by sa dočkali akurát spŕšky oplzlých nadávok s dodatkom, že sa nemajú do toho starať. (Ľutoval som, že som si zabudol doma fotoaparát, tak by som si ich aspoň odfotografoval a spravil video – mal by som dôkaz.)

Táto dvojica je iba nepatrnou časťou tých, ktorých často stretávam po celom sídlisku

Táto dvojica je iba nepatrnou časťou tých, ktorých často stretávam po celom sídlisku

Tesne pred koncom videa sa úplne vzadu na chvíľu mihnú dve osoby Rómov ako sa začali prehrabávať pri kontajneroch, len som sa už nepriblížil bližšie, aby ich bolo lepšie vidieť – ak by ma zbadali, tak určite by okamžite odišli. Ale počkal som si na nich o pár desiatok metrov pri ďalších kontajneroch a tam som ich aj odfotil a zároveň som natočil aj krátke video.

Vrchol apatie je, že ešte aj aktivisti a ochranári tohto etnika označujú ľudí, – ktorí poukazujú na ich nezákonné správanie -, že sú rasisti, a ešte ďalšie rôzne označenia použijú, aby navodili atmosféru, že takí ľudia sú jednoducho hlboko zarytí voči tomuto etniku – a neraz sa stáva, že ich označujú priamo fašistami…

PS.

Najsmutnejšie na celej veci je, že tá naša zelená skriňa s označením: Ľudia k ľuďom – je uložená iba 15 metrov pred našou policajnou stanicou v ktorej sídli štátna polícia. Nie nadarmo sa hovorí, že pod lampou býva najväčšia tma.:-(

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671939x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy