Založ si blog

Dvojitú premiéru mám úspešne za sebou

Predvčerom, keď som sa vybral na pešiu túru do lesa, tak v nadmorskej výške zhruba 150 metrov som už začínal ľutoval, že som si so sebou nezobral bežky. Keď som odchádzal z domu, tak sneh „iba poletoval“,

Tu som už ľutoval, že som si so sebou nezobral bežky. :-) 3.12.2017

Tu som už ľutoval, že som si so sebou nezobral bežky. 🙂 3.12.2017

no dúfal som, že na ďalší deň ho už napadá toľko, že si moje nové bežky budem môcť pripnúť už „pri bloku“, aby som mohol prvý krát v túto zimnú sezónu vyraziť na túru do prírody na bežkách.

Počasie síce nevyšlo podľa mojich predstav, lebo nového snehu pribudlo sotva dva centimetre a dokonca v doline bol odmäk, ale na stanovišti pod Bankovom som si už mohol pripnúť aj lyže

A tu som si už mohol pripnúť lyže. 4.12.2017

A tu som si už mohol pripnúť lyže. 4.12.2017

a čím viac som sa blížil k rekreačnému zariadeniu Jahodná, tak viac bolo aj s nehu a dokonca tam nebol ani odmäk.

Toto miesto je zhruba v polovici trasy medzi Bankovom a Jahodnou.

Toto miesto je zhruba v polovici trasy medzi Bankovom a Jahodnou.

Na Jahodnej počas predvčerajšej noci pribudlo cca 8 centimetrov nového snehu a preto som si myslel, že už aj lyžiari na zjazdovke si prídu na svoje, ale tí predsa len potrebujú viac snehu.

V rekreačnom stredisku Jahodná. 4.12.2017

V rekreačnom stredisku Jahodná. 4.12.2017

Aj jeden mladý otecko tam „zablúdil“ so svojou asi štvorročnou dcérkou so sánkami, možno si mysleli, že malá zjazdovka je už pripravená na sánkovanie a lyžovanie, takže nakoniec sklamane odchádzali domov.

Sklamanie, že na sánkárskej dráhe ešte nikoho nebolo. :-(

Sklamanie, že na sánkárskej dráhe ešte nikoho nebolo. 🙁

No ja som si zalyžoval. Mal som dobrý pocit nielen z túry, ale aj z toho, že som zvládol premiéru prvej zimnej túry, ako aj premiéru s novými bežkami, lebo na starých by som to zvládol určite skôr, ale aj s lyžami (bežkami) je to podobne ako s novým autom, vodičový nového auta to tiež „chvíľu“ trvá, kým sa odváži na ňom jazdiť tak, ako na starom aute.

Pre porovnanie, ako bolo na Jahodnej 28.11.2017

Pre porovnanie, ako bolo na Jahodnej 28.11.2017

A keď som sa počas túry trochu zamyslel, tak som si v duchu hovoril, že prakticky som spravil aj tretiu premiéru, lebo z toho Banková na Jahodnú a späť som spravil prvú lyžiarsku stopu. Samozrejme tým sa nechcem nijako chváliť, iba som to skonštatoval, ak by to bolo v čase víkendu, tak nepochybujem o tom, že tá stopa by už bola taká, že na niektorých miestach by sa na bežkách ani nedalo prejsť, lebo na tých miestach by už bola hlina, prípadne kamienky alebo korene stromov. (Ja som z domu vyrážal necelé dve hodiny predpoludním, no a treba priznať aj to, že v našom meste nie je veľa dôchodcov, ktorí takto individuálne chodia do prírody na bežkách).

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671591x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy