Založ si blog

Nechcel som byť osamelým vlkom

Aj keď poniektorým „ľuďom“ (hlavne z teroristických organizácii) pravé taký spôsob (osamelý vlk) až príliš vyhovuje, (niektorým už iba vyhovoval), lebo tí druhí menovaní už stihli pripraviť o život niekoľko desiatok nevinných ľudí, vrátane seba samých, napr. odpálením výbušnín, pripevnených na vlastnom tele, prípadne vrazením do chodcov s nejakou väčšou dodávkou. 🙁

Tým, že veľmi rád chodievam do prírody, či už na pešie túry, cyklotúri, (a v zime na bežkách), tak predvčerom (4.11.2017) som sa po nejakom čase znovu vrhol na cykloturistiku, ale tým, že som z domu vyrazil až po 13tej hodine, tak pre krátkosť času som si zvolil iba klasickú, (no moju najobľúbenejšiu) trasu z KVP na Jahodnú a späť (cca 20 km). Nie, žeby som takmer 3 mesiace zaháľal, ale mesiace september a október – sú dalo by sa povedať, také prechodové z leta na zimu, čiže sme počas nich náchylní na nepríjemné choroby, ktorými sú napr. rôzne prechladnutia, angína, nádcha, ale aj chrípka, no a týmto chorobám sa žiaľ nevyhnú ani deti, čiže aj moje vnučky, ktoré som v takých chvíľach dobrovoľne opatroval. (Pochopiteľne tie ich choroby sa postarali o to, že sa to nalepilo aj na mňa, takže potom som si takisto „užíval chvíle ničnerobenia“). 🙁

Ale také nádherné jesenné počasie sa jednoducho (aspoň v mojom prípade) nedá nečinne premárniť – napr. „sledovaním výsledkov volieb do VÚC“ a pod. 🙂

Snímka je urobená krátko po vjazde do lesa nad KVP.

Snímka je urobená krátko po vjazde do lesa nad KVP.

 

Toto miesto je cca 3,5 km od KVP.

Toto miesto je cca 4 km od KVP.

Na prvom odpočívadle (v blízkosti Bankova) som si zaumienil, že poprosím náhodných cykloturistov, ktorí mi prídu do cesty, či by som si s nimi mohol spraviť selfie, aby som nevyzeral ako osamelý vlk, tak ako tomu bolo na mojich blogoch, keď som robil tohoročných 100 jarných kilometrov na týchto cykloturistických chodníkoch (pochopiteľne na bicykli).

Títo dvaja cykloturisti (tuším, že vysokoškoláci) súhlasili so selfíčkom.

Títo dvaja cykloturisti (tuším, že vysokoškoláci – nechcel som vyzvedať, ako stará dievka na dedine :-D) –  súhlasili so selfíčkom.

 

Počas mojej túry som takto stretol cca 30 turistov na bicykloch, ale niektorých aj peších.

Počas mojej túry som sa takto stretol s cca 30 turistami na bicykloch, ale aj peších bolo okolo 15.

Ale cestou na Jahodnú  som stretol aj dvoch cykloturistov (obaja boli vo veku 30 – 35 rokov, jeden z nich mál defekt na zadnom kolese, takže mali neplánované zdržanie s opravou defektu) a keď som ich takisto poprosil, či by som si s nimi mohol spraviť selfie, tak títo to decentne odmietli, ale nemal som im to za zle, lebo nie každý človek chce byť prezentovaný na verejnosti. Ale napriek tomu, nedalo mi to pokoja, že takto nebudem mať žiadny dôkaz o tom, že som na tej cyklotrati stretol aj ďalších cykloturistov, (tak som ich sfotil tajne, z väčšej diaľky), no napriek tomu, že som si ich (čo najviac) priblížil objektívom, tak aj tak som mal smolu v tom, že medzi mnou, resp. mojim bicyklom a nimi bol dosť hustý porast mladej dreviny (do výšky cca 1 meter), ale stačilo to k tomu, že kvôli tej drevine tých dvoch cyklistov na snímke nieje veľmi dobre vidieť, resp. voľným okom sa to takmer ani nedá rozoznať. (Ale teraz si v duchu hovorím, máš to za trest, že si ich fotil bez ich súhlasu). 🙁

Mal som predsa len zastať z bicyklom o čosi skôr, ale obával som sa, že zbadajú, že ich fotím. :-)

Mal som predsa len zastať s bicyklom o čosi skôr, ale obával som sa, že zbadajú, že ich fotím. 🙂

V rekreačnom stredisku Jahodná som zbadal schádzať dole zjazdovkou niekoľkých ľudí, tak som sa snažil zachytiť ich fotoaparátom. Po zjazdovke sa v tom čase ponevieralo asi 10 ľudí, z diaľky to vyzeralo tak, ako keby zbierali nejaké bylinky, ale všimol som si, že sa ku mne (resp. k reštauračnému stredisku) blíži mladá rodinka s dvoma deťmi… (Síce na snímke mám zachytenú rodinku iba s jedným dieťaťom, malým asi 2,5 ročným synčekom). Mladí rodičia sa tam vybrali s deťmi púšťať šarkana. (Tým, že som môj pôvodný záber musel až dvakrát orezávať, aby som ho mohol vložiť do blogu, tak ich staršia asi 4 ročná dcérka sa mi z fotky „vytratila“.) 🙁

Aj mladá rodinka využila krásne jesenné počasie na púšťanie šarkana :-)

Aj mladá rodinka využila krásne jesenné počasie na púšťanie šarkana 🙂

Napriek tomu, že už som asi 3 mesiace na bicykli nikam nechodil (mám na mysli dlhšiu túru, (okrem toho, že som párkrát na bicykli odbehol do mesta), tak som bol sám prekvapený z toho, že som to aj s dvoma prestávkami (na občerstvenie a doplnenie kalórii) dosť rýchlo zvládol – doma som bol „už“ o 16:20 hod.

 

PS

Dnes mám v pláne dlhšiu túru. Preto vyrazím oveľa skôr. Mojim cieľom bude Predné Holisko a späť. No ako sa vraví, človek mieni, život mení. Takže plán síce mám, ale všetko záleží od okolnosti, ktoré prípadne nastanú. Dúfam, že nedopadnem podobne ako tí dvaja, ktorí v polovičke svojej cesty museli opraviť defekt na bicykli. 🙂

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665582x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy