Založ si blog

Podľa záchoda poznáš kultúru. . .

Pohľad, ktorý sa mi naskytol (foto) na záchodovú misu v nemocnici na gynekologicko-pôrodníckom oddelení v stredu 2.8. 2017 mi takmer zdvihol žalúdok.

dscn0482

dscn0483

Navštívil som moju dcéru, aby som zároveň na rukách  mohol podržať moju v poradí už tretiu vnučku…, zhruba po dvoch hodinách som potreboval odskočiť na malú potrebu, tak som navštívil WC pre matky a návštevy. (Na pomerne veľkom oddelení sú ešte ďalšie 3-4 záchody, ale iba pre matky, a 1-2 záchody pre personál.)

Keď som zbadal na dne misy hrubú vrstvu zažratej špiny, tak v prvom momente som si pomyslel – nuž pri toľkých ľuďoch by sa to aj dalo pochopiť, ale keď som dcéru navštívil aj dnes popoludní (5.8.2017) a znovu som zašiel na WC, tak dno záchodovej misy bolo v rovnakom stave ako pred tromi dňami. Tak som si povedal, toto už skutočne s kostolným poriadkom nemá nič spoločné! Dokážem pochopiť, že na takom veľkom oddelení dostávajú upratovačky poriadne zabrať, no tá, ktorá má na starosti záchod o ktorom hovorím, tak tá niečo očividne zanedbala. Stále rozmýšľam nad tým, prečo ten záchod, resp. tá záchodová misa je v takom stave, a kde je kompetentná osoba, ktorá má na starosti hygienu??! (Obzvlášť na oddelení na ktorom by z hygienického hľadiska nemala byť „žiadna smietka“.)

Neverím, že nemocnica okrem toaletného papiera šetrí ešte aj na hygienických a dezinfekčných prostriedkoch, lebo také niečo by si na svoje triko určite nikto nezobral, (jedine ak, tak taký človek, ktorý by chcel okamžitú výpoveď.)

Skôr mi to vychádza tak, že tá upratovačka také prostriedky dostáva, ale miesto toho, aby ich používala nato načo jej ich pridelili, tak si tie hygienické a čistiace prostriedky jednoducho nosí domov!

P.S.

Dnes mi to nedalo pokoj, a tak som sa snažil dno na tej záchodovej mise vydrieť aspoň priloženou toaletnou štetkou, drhol som to dobré dve minúty, no bez čistiaceho prostriedku sa to naozaj vyčistiť nedalo, jedine ak, tak oceľovým kartáčom. (Ale po mojom čistení tam nepatrný rozdiel predsa len nastal.)

dscn0484

 

 

 

 

 

 

 

Veď posúďte sami.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7664883x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy