Založ si blog

Pán Fico, Vám patrí moje úprimné a veľké ďakujem

Dlhšiu dobu som zvažoval, že sa pánovi premiérovi verejne poďakujem, bolo to najmä vtedy, keď som si robil bežné nakúpi potravín pre našu rodinu.

Premiér Robert Fico Autor: TASR, Oliver Ondráš

Premiér Robert Fico
Autor: TASR, Oliver Ondráš

 

Tých Vašich 20 % DPH naozaj nemajú chybu.

Musím však podotknúť, že ak by som tento blog napísal o pár dní skôr, tak by som v ňom pána Fica veľmi nepotešil, lebo by som ho kritizoval (možno aj nevyberanými spôsobmi), no v posledných dňoch som si prečítal knihy od Rhondy Byrne-ovej Tajomstvo a knihu Sila – no a po ich prečítaní som začal reálnejšie uvažovať.

Verím totiž tomu o čom spisovateľka v tých svojich knihách píše. Podľa jej tvrdení, že ak vidíme niečo negatívne a myslíme na to, že sa budeme mať len horšie a horšie, tak si to takýmto spôsobom sami privoláme a z tohto dôvodu  musíme minimálne v 51 %ách zmýšľať pozitívne a na tie negatívne veci radšej nemyslieť…

Takže k veci: predvčerom som v jednom nemenovanom supermarkete spravil nákup potravín, konkrétne to bolo 10 položiek a takmer všetky mnou zakúpené potraviny boli akciovo zvýhodnené – inak by som poniektoré z nich ani nebol kúpil (konkrétne to boli hrušky a jahody – musím však ešte podotknúť, že tie hrušky aj napriek tomu, že boli o 24 % lacnejšie, tak aj tak sa mi zdali dosť drahé a preto som kúpil len dve a to pre moju polovičku lebo ona hrušky zbožňuje).

Predkladám súpis potravín a aj ich cenu respektíve hmotnosť v akej som ich nakúpil:

Jahody  500 g                    1,29 eur

Mlieko  3,5 % 1L 4 ks      2,88 eur

Pomarančový džús  2L      1,70 eur

Banány 0,758 kg                1,13 eur

Nitran saláma 0,105 kg      0,83 eur

Púchov. pálivec 0,102 kg   0,81 eur

Kráľovská šunka 0,156 kg  0,76 eur

Broskyne 0,636 kg              0,76 eur

Hrušky 0,436 kg                  0,91 eur

Paradajky cherry 500 gr      0,75 eur

Takže tento malý nákup ma celkovo vyšiel na 11,82 eur a z toho „som odviedol“ štátu daň 2 eura, presnejšie 1,97 eur.

Keď nad tým logicky uvažujem, tak nedokážem pochopiť prečo v tej našej krajine máme stále taký vysoký deficit? Veď keď takto každý platí štátu odvody, tak to v žiadnom prípade nemôže byť, aby v tej štátnej kase bol nedostatok finančných prostriedkov – iba ak v tom prípade, že sa ešte viac kradne ako za vlády Mečiara a Dzurindu, lebo inak si to naozaj nedokážem vysvetliť?!…

Ale nevadí, myslíme všetci pozitívne tak, ako to navrhuje spisovateľka Rhonda Byrne-ová, no a tí, čo kradnú aj naďalej – hádam raz prestanú – keď už nebude čo kradnúť a my ostatní s pozitívnym zmýšľaním sa budeme mať konečne lepšie.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648880x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy