Založ si blog

Róbert Bezák, v novej relácii na TA3 vyhláste verejne, že Slovákov. . .

… presvedčíte o svojej pravde, tým, že sa podrobíte testu na detektore lži. A ak uspejete, tak konečne zatvoríte ústa všetkým svojim neprajníkom a ja začnem veriť tomu, že Pápež Benedikt XVI. odstupuje aj kvôli tomu, že si vyčíta, že Vás odvolal.

Trnavský arcibiskup Róbert Bezák. Autor: Pravda, Pavol Machovič

Najčerstvejšia správa o Vás je: „Odvolaný arcibiskup Róbert Bezák sa bude na televíznej obrazovke objavovať pravidelne. Novú reláciu s ním chystá spravodajská televízia TA3.“

O Vašom odvolaní sa už toho toľko popísalo, že poniektorí Slováci sú už alergickí len nato, keď sa niekde v médiách objaví Vaše meno, no jedná vec je aspoň pre mňa dosť čudná, že prečo až po takej dlhej dobe sa TA3 zrazu rozhodla spraviť s Vami novú reláciu? Veď nie je to tak dávno, že sám ste prehlasovali, že skončíte ako bezdomovec…

Nepochybujem o tom, že nová relácia s názvom Slovo v čase bude mať vysokú sledovanosť, ale nedá mi, aby som tu neuviedol svoje podozrenie, že TA3 toto všetko robí iba z vypočítavosti. Pápež odstupuje, Vám pre zmenu mnoho Slovákov dôveruje, dokonca sa už hovorí aj o tom, že by ste mali kandidovať do volieb za prezidenta, a tak mi naozaj nič lepšie nenapadá ako to, čo som už uviedol, že TA3 bude mať vysokú sledovanosť vďaka svojej vypočítavosti, no ak by ste v relácii, hneď v prvom príhovore prehlásili to, čo som napísal v úvode blogu, tak TA3 by mala určite vyššiu sledovanosť ako ktorákoľvek slovenská televízia…

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Belgicko, Európsky parlament, polícia

Krajná pravica tu nie je vítaná. Bruselské úrady zablokovali konferenciu konzervatívcov, kde mal vystúpiť Orbán

16.04.2024 17:26

Medzi pozvanými boli tiež niekdajší kandidát na prezidenta Francúzska Éric Zemmour alebo jeden zo strojcov brexitu Nigel Farage.

nehoda, auto

Tínedžer s dvomi promile alkoholu si sadol za volant, po nehode chcel ujsť

16.04.2024 17:20

Mladíka zadržal policajt, ktorý náhodou prechádzal okolo.

Vladimir Putin

Na oslavy vylodenia spojencov do Normandie pozvali Rusko, nie však Putina

16.04.2024 17:06

Šéf Kremľa nebude pozvaný z dôvodu agresívnej vojny rozpútanej Ruskom na Ukrajine.

zubár, zuby, zubný kaz,

Treba šetriť, rozhodla Dolinková a zrušila benefity u zubárov. Zdravý chrup budú mať len tí bohatí

16.04.2024 17:00

Náplasťou na rastúce ceny za zdravý chrup boli aspoň sčasti benefity zdravotných poisťovní. Od mája však pacienti o ne prídu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7660045x
Priemerná čítanosť článkov: 5200x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy