Založ si blog

Na Slovensku príliš zatuchnutá atmosféra

Určite niet človeka, ktorého nepoteší ak napr. vo svojom byte, či niekde inde zbadá nejakú pleseň, prípadne niečo poriadne zatuchnuté na stenách. A presne niečo podobne je v našej krajine.

Mám tým na mysli vzťahy medzi nami, bežnými ľuďmi.
V živote som už zažil všeličo a všelijakých ľudí, takže s istotou si dovolím povedať, že to ako sme sa my /mnohí/ Slováci zmenili, (ale k horšiemu) za posledných 20 respektíve takých 5-6 rokov, tak toto skutočne nedokážem pochopiť.
Neviem či je to iba môj pocit, ale za bývalého režimu som sa málokde stretal s tým, aby naši ľudia niekomu inému niečo závideli tak, ako je tomu teraz a žiaľ príliš často. (Samozrejme, boli také prípady, ale nie až toľko ako je tomu teraz.)
Nechcem sa tým chváliť, ale som človek, ktorý nemá ani majetky, ani mnoho peňazí a od malička žijem skromným životom, ale strašne rád fandím a prajem iným ľuďom – najmä ak sa im darí.

Jej ešte zatiaľ nedovolím samostatnú aktivitu 🙂

Uvediem príklad: včera som sledoval súťaž 5 proti 5-piatim a veľmi som držal palce dáme, /ktorá bola vo finále/ aby vyhrala auto, až tak, ako keby to bola moja dcéra alebo nejaká príbuzná. No nevyšlo to, mala veľmi výstižné odpovede na všetky otázky, ale nakoniec jej predsa len jeden top chýbal, no tým, že nahrala veľa bodov a jej ďalší člen z rodiny mal tiež dobré odpovede, tak  vyhrali aspoň tých 1500 eur pre ktoré sa tam do tej súťaže mnohé rodiny prihlasujú.

 

Možno si niekto povie, čo som tým chcel povedať a tak iba dodávam, že žiaľbohu viem si predstaviť aj takých ľudí na Slovensku, ktorí tú súťaž tiež sledovali, /respektíve sledujú/ ale tí tu výhru súťažiacim závidia /závideli/, ale pritom všetkom majú aj oni rovnakú príležitosť a stačilo by sa im tam iba prihlásiť, no k tomu mnohí nevedia nabrať odvahu, respektíve im chýba sebavedomie a dovolím si tvrdiť, že v tom hrá veľkú rolu aj pohodlnosť a v neposlednom rade lenivosť.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7663716x
Priemerná čítanosť článkov: 5203x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy