Založ si blog

Už sa vie za akých okolností zahynul kickboxer Doky (†33)!

Od pondelka snáď ani nie je denník, či nejaké iné médium v ktorom by sa nehovorilo o tejto smutnej udalosti.
Podľa polície, ktorá o prípade konečne prehovorila, ho dokopali a doudierali do tváre tak brutálne, že zraneniam podľahol.
Tragédia bola vyústením konfliktu, ktorý sa začal v nedeľu asi o 3:50 nadránom na dedinskej diskotéke v Zádieli. Doky sa tam zabával so svojim bratom a skupinkou kamarátov.
Alkohol tiekol prúdom a nič nenasvedčovalo, že sa schyľuje ku tragédii. Kickboxer z obce Drienovec sa nechával fotografovať s fanynkami aj v „akčných“ pózach. Odrazu ho údajne napadol člen SBS. Doky sa vraj nechcel biť, vyrútili sa však naňho traja mladíci vo veku 23, 27 a 29 rokov.
„Vonku pred budovou ho fyzicky napadli. Opakovane ho udierali rukami do oblasti hlavy. Následne po páde na zem ho útočníci kopali nohami do celého tela,“ popisovala okolnosti košická policajná hovorkyňa Jana Mésarová.
Doráňaného športovca sa pokúšal zachrániť dídžej a ukryl ho vo vedľajšej miestnosti kultúrneho domu. Kým agresori vykopli dvere, kickboxer stihol ujsť oknom.
Z vyjadrenia polície sa dá predpokladať, že zabehol do asi pol kilometra vzdialeného odvodňovacieho kanála, bol však už na tom zle. „Napadnutému mužovi spôsobili zranenia, ktorým neskôr v zatiaľ presne nezistenom čase podľahol. V pondelok okolo 09,00 hod. bol napadnutý 33-ročnýmuž  nájdený mŕtvy,“ pokračovala hovorkyňa.
ZDROJ: http://www.topky.sk

Samozrejme, že je to smutné, keď dôjde k takej tragédii pri ktorej zomrie mladý človek a ktorý mal pred sebou veľké plány, ale tiež som bol mladý, chodieval som na diskotéky a veľmi dobre viem, čo narobí s horúcimi hlavami alkohol.
Nie nadarmo sa hovorí, že bez vetra sa ani lístok nepohne a preto nejdem obhajovať útočníkov, ktorí kickboxera napadli, lebo trest si určite zaslúžia, ale kľudne to mohlo biť aj tak, že Doky toho už mal pekne a poriadne „pod čapicou“ a že tým mu zároveň stúpla aj sláva do hlavy a tak sa už nedokázal kontrolovať. Určite ak by bol triezvy, tak by sa nestalo to, čo sa žiaľ stalo.
Totiž presne takto to mohlo dopadnúť aj na jednej dedinskej zábave na ktorej som bol so svojim spolužiakom Dušanom. Stalo sa to ešte v roku 1970 a vtedy sme mali naozaj horúce hlavy, veď sme mali iba 19 rokov a Dušan to s alkoholom poriadne prehnal. Lenže on miesto toho aby sa išiel niekde pod stromy vychrápať z opice, tak začal obťažovať dievčinu Annu (radila sa medzi najkrajšie dievčiny v obci) a o ňu očividne javili veľký záujem viacerí chalani. Všetko by bolo v poriadku ak by dal Dušan na moje slová, že nech ju neobťažuje lebo to zle dopadne, ale ten sa vôbec nevedel kontrolovať a miestných chalanov vyhecoval až k tomu, že „už sa im vo vreckách nože otvárali“. Videl som, že tam išlo naozaj do tuhého lebo traja, či až štyria chlapi (a podstatne starší než my dvaja) ho obstáli a už boli rozhodnutí, že ho tam poriadne zmangľujú. Preto som sa postavil pred Dušana a poriadne nahlas som na nich zreval, či nevidia, že je totálne ožratý a že vôbec nevie čo robí?! Táto moja reakcia ich úplne zaskočila a ja som nabral odvahu, že som ešte dodal nasledovné slová: Ak ho chcete zabiť, tak najprv zabite aj mňa lebo zajtra budete všetci ľutovať akej hlúposti ste sa dopustili!
Našťastie tieto moje slova na nich priaznivo zaúčinkovali a tak Dušanovi dali pokoj.
Záverom ešte dodávam, že po tejto udalosti sme do tej obce ešte veľa krát zašli na zábavu a tí chlapi sa s Dušanom tak skamarátili, že nakoniec ich pozval ešte aj na svoju svadbu.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665954x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy