Založ si blog

Ešte stále veríte, že nové voľby nám s niečim pomôžu?

Moja úvaha by sa mohla pokladať za šírenie poplašných správ a nejaký horlivec by ma mohol aj trestne stíhať za moje názory, no nedá mi aby som sa tu na tomto blogu nevyjadril a nenapísal to, čo cítim a aby som sa tak trochu votrel do role politológa.

Štátna pokladňa je vytunelovaná, zadlžení sme až po uši a každá vláda nás zaťažuje iba ďalšími a ďalšími pôžičkami!

Na Slovensku stúpa nespočetný počet občanov s ich nesmiernym utrpením a politici stále iba sľubujú krajšiu budúcnosť. DOKEDY?

Vidím to takto: V marci sa dajú dokopy SMER SD s KDHakmi lebo tí sa spoja aj s čertom, len aby boli pri vládnom válove. Zopár mesiacov, (možno rok, či dva) sa bude zase štedro rozdávať a ak už skutočne nebude z čoho, tak PRÍDU NOVÉ VOĽBY!

Nebolo by skutočne lepšie žiadať tvorbu občianskej Ústavy SR, respektíve držať sa kópie Švajčiarskej Ústavy, ktorá by sa buď potvrdila alebo odmietla v povinnom referende?!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7675052x
Priemerná čítanosť článkov: 5210x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy