Založ si blog

Varovanie mamičkám pri ich neposedných lezúňoch

Moja vzdialená príbuzná mi občas napíše na FB ako sa darí ich malej šibalke. Dnes sa pochválila touto správou: Od minulého týždňa „fúkame ako vetrík“ a dnes sme sa začali „škeriť“, no radosť na ňu pozerať. Taktiež hmkáme, keď sa vysáva alebo hučí práčka a „lietame po byte ako tajfún“! Ale okrem toho chce byť Nelka aj parašutistka! Dnes to skúsila z chodačky!!!

Po prečítaní tejto správy som si spomenul na jednu nepríjemnú udalosť, ktorá sa prihodila mojej mladšej dcére v čase, keď sa pokúšala robiť svoje prvé krôčky a tak som to tej príbuznej opísal. No myslím si, že mamičky, ktoré majú teraz takých malých lezúňov sa mi „poďakujú“ ak si prečítajú ako k tej nepríjemnej udalosti došlo lebo sa budú môcť vyvarovať tomu aby sa aj ich dieťaťu neprihodilo niečo podobné.

Veľmi živo si spomínam na to, keď bola naša dcéra Zuzana ešte malá a ako začínala robiť svoje prvé pokusy, dostať sa zo štvornohej polohy do normálnej polohy v stoji. Motala sa manželke v kuchyni pri šporáku. Manželka malá rozhorúčenú trúbu lebo práve v nej piekla nejaký koláč, no medzitým umývala riady alebo niečo ešte pripravovala k obedu a zrazu malá Zuzanka zvrieskla o ratu a začala veľmi nariekať. Chytila sa totiž horúcej bočnej steny na plynovom šporáku. Rúčku sme jej ihneď začali ochladzovať, ona si síce dosť dlho poplakala, ale našťastie na ruke jej neostali trvalé následky. Ja som hneď v ten deň prerobil prípojku plynu na šporáku tak, aby bol zarovno s kuchynskou linkou.

 

Mamka moja, dávaj na mňa pozor aby som nevyviedla podobnú hlúposť akú si vyviedla

Ty keď si bola taká malá ako ja teraz!

No aj také veci sa žiaľ stávajú.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Zuzana Čaputová

Čaputová: K demokracii nepatrí snaha o politické ovládnutie médií

03.05.2024 13:27

"Tam, kde je ohrozená sloboda tlače, je ohrozená aj demokracia," uviedla prezidentka.

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 11:32

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7678334x
Priemerná čítanosť článkov: 5213x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy