Založ si blog

Starý dedo, starý blázon….

Pred štyrmi hodinami som sa ešte vyhrieval na slniečku pred materskou škôlkou neďaleko od dcérinho bytu lebo vnučka pekne spala v kočíku, tak som si povedal, že si posedím v tichu, ďaleko od áut hlavného ťahu smerom na Moldavu.

Občas nás vyrušila niektorá z mamičiek alebo oteckov, ktorí postupne prichádzali z práce pre svoje ratolesti a potom pri odchode zo škôlky už boli tie ich deti trochu hlučné, ale vnučku to z jej spánku nevyrušilo.

Po takmer poldruha hodine sa začala preberať, no už medzitým som si všimol troch chalanov vo veku tak asi 6 – 8 rokov ako niečo tajne kujú aby ma nahnevali. Neviem, či som im bol nesympatický alebo to takto robievajú bežne lebo sa nudia, ale pravdepodobne tušili, že ak mi malá začala plakať, že sa s ňou poberiem preč a preto jeden z nich vyliezol na malú oceľovú bránu a zarigľoval ju s tým účelom, že si boli istí, že ja tam nedočiahnem a budú sa mi posmievať, že neviem bránu otvoriť.

Keď som sa blížil s kočíkom k bráne tak som na ich adresu poznamenal, že či sa to takto má robiť a že aj tak im ich radosť prekazím lebo tam dočiahnem a bránu otvorím.

Hneď, len čo som rígeľ vytiahol, tak ten najstarší na mňa spustil nadávkami: ty starý dedo, ty starý blázon a ešte niečo si šomral, ale veľmi rýchlo sa všetci traja pakovali lebo som za nimi zakričal, že iba jedno šťastie majú, že nechcem nechať plakať vnučku, lebo inak ich pochytám a nech si neprajú to, čo by som im spravil.

Viem, že teraz je v móde a dokonca už aj zákony sa schvaľujú aby rodičia, či učitelia a ktokoľvek iní deti nebili, no skutočne títo fagani mali jediné šťastie, že pred odchodom zo škôlky som moju dcéru prezvonil aby nás prišla čakať ku kočikárni a v momente keď som bránu otváral, tak mi už volala. Inak by som ich tak vyfľaskal, že by na to do smrti nezabudli.

Keď dorastú: neskončí to práve takto??

Tiež som bol malý a hravý chalan, ale keby sme si my v tých časoch niečo také dovolili voči starým ľuďom, tak nielen, že by nám naše hnáty oni sami dolámali, ale ešte aj naši rodičia by nám narezali remeňom! No a čo by bolo v škole, tak to už asi ani nemusím  komentovať….

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648855x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy