Založ si blog

Pán Paška, čo Vás vlastne viedlo k založeniu blogu tu na blog Pravda?

Nebodaj, žeby sa blížili predčasné voľby a preto sa potrebujete ešte viac zviditeľniť?? Skutočne si to inak vysvetliť nedokážem. Myslím si totiž, že každý, kto si zakladá blog, tak to robí preto aby si mohol s ostatnými blogermi vymieňať svoje názory a skúsenosti zo svojho života, ale vo Vašom prípade mi také niečo akosi uniklo.

Priznám sa, že som si doposiaľ nikdy o Vaše meno (ako sa zvykne hovoriť) hubu neobtrel, ale keď som Vás zbadal tu na tomto blogu, tak spočiatku som ani o Vaše prvé tri články neprejavil záujem, lebo sa Vám úprimne priznám, že od samého začiatku ako Ste sa objavili v politike ešte na košickej pôde, tak som nadobudol silný dojem, že Ste strašne falošný človek a tento pocit vo mne pretrváva naďalej. No nedalo mi to a tak som si klikol na Váš štvrtý článok a po jeho prečítaní som k nemu dal svoj komentár: Pán Paška, vôbec nie som naklonený tomuto zlepencu, ale skúste si položiť aj Vy ruku na srdce: Akú totalitu ste na Slovensku zavádzali počas vášho vládnutia spolu so zlepencom HZDS a SNS? Pre Mečiara bola ústava iba zdrapom papiera a to, čo stváral najvyšší predstaviteľ Najvyššieho súdu Slovenskej republiky, tak to už ani nejdem komentovať. Mimochodom urobili by ste si seriózny prieskum koľko Košičanov bolo a je spokojných s Vašou osobnou politikou hlavne tu v Košiciach? Veľmi rád si prečítam Vašu odpoveď

Ladislav Serenča

No,čuduj sa svete dodnes som sa od Vás odpovede nedočkal, ale zakikiríkali niektorí Vaši priaznivci s týmito komentármi:

Pán Paška je ten, kto kritizuje. Kritizuje konanie tejto vlády. Akosi príspevky sa triafajú skôr do Pašku, ako do problému, ktorým táto vláda naozaj je.

Jasné, kritiku ťažšie znášajú tí zlepencoví. kormidlo hádam si nemyslíš, že v Košiciach budete v kritike jednotní pri posudzovaní akéhokoľvek politika. Kto v Košiciach obstál a bol prijateľný pre všetkých? Máte tam takého?

Pán Paška zrejme nie je bloger a ťažko sa bude vyjadrovať. Aj toto je kec? Kecov som od teba prečítal celú spústu. A kľudne môžeš pokračovať, ja sa zas vyjadrím vždy, keď budem mať chuť.

Tebe sa o ZLEPENCI aj sníva, ale kruto sa mýliš. Koalícia SMER, HZDS a SNS nebol zlepenec! Aj menej chápaví už dávno vedia, že koalíciu, ktorú vytvorí víťaz volieb nemôžeš nazvať zlepencom, iba ak vtedy, keď cítiš rozčarovanie, že si voličom dnešného Zlepenca s veľkým „Z“. Chápem, je to frustrujúce byť voličom tohto, skoro všetkými už preklínaného politického konglomerátu – zlepenca, ale trochu brzdi. V tomto článku sa hovorí o nástupe novej totality (modrej?) a o revolučnom orgáne komuni.., omyl, chcel som povedať koaličnej rady. K tomu už modráčikovia nemáte čo povedať? Radšej sa triafate do Pašku, ktorý nie je bloger, ale PRAVDA mu uverejnila jeho celkom obyčajný článok?

Pochopiteľne ja nie som typ človeka, ktorý si nechá kydať na hlavu a preto som tým písalkom takto odpovedal:

Ešte keby si sa tak predstavil Ty spa1 lebo pokiaľ si Paška, o čom pochybujem, tak nehovor za neho. Ja som vyzval jeho aby sa vyjadril!!!

Na tie Tvoje keci nebudem reagovať, ja som tu vyzval pána Pašku aby sa vyjadril a jeho hovorcov nepotrebujem!!!

Takže pán Paška, ak som pre Vás dobrý vtedy ak potrebujete môj hlas, tak ak ste skutočný chlap a nie baba, tak si myslím, že by Ste si mali nájsť trochu času nato aby Ste mohli v debate zopár riadkov blogerom napísať.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7663522x
Priemerná čítanosť článkov: 5203x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy