Založ si blog

Zlodejom som spravil škrt cez rozpočet!

Klepol som im po prstoch a pripravil som ich o dobrý kšeft. Avšak neplatí to doslovne, čo som napísal. Totiž ráno o 3:25 hod. ma zobudili údery na oceľový kontajner, ktorý stojí tesne za našim blokom – slúži pre občanov sídliska, ktorí majú obnosené šatstvo (prípadne obuv, a po deťoch alebo vnukoch zachovalé hračky), ktoré už nepotrebujú a doma im to iba zavadzia, tak – aby to tam vkladali – potom mesto tieto veci dáva charitám pre ľudí, ktorí sú na to žiaľbohu odkázaní a sú aj za také „dary“ povďační lebo chudoba ich posunula na okraj civilizovanej spoločnosti…

 Moja prvá fotografia, ráno o 3:35 hod. Žiaľ kvôli stromom zlodejov na nej nevidieť. :-(

Moja prvá fotografia, ráno o 3:35 hod. Žiaľ kvôli stromom zlodejov na nej nevidieť. 🙁

Ráno o 3:25 som sa práve chystal vyvetrať obývačku, keď som začul čudné zvuky a búchanie za blokom. Lepšie som sa prizrel a vonku pri kontajneri som zbadal dvoch dospelých mužov (mladší približne 35 ročný a starší mal asi 40 rokov) počul som ich hlasnú vravu (nehovorili po slovensky, ale svojou materinskou rečou) svietili si baterkou na uzamknutý visiaci zámok na kontajneri a polmetrovým oceľovým profilom v tvare U (širokým 50 mm) sa ho snažili rozbiť…, keď sa im ho nepodarilo roztiahnuť, tak ho odbili spolu so závorou a na spodku kontajnera monterajzňou vypáčili oceľové dvere, aby cez vypáčený otvor vybrali celý obsah kontajnera. Skríkol som na nich, aby s tým okamžite prestali lebo na nich zavolám políciu! Hneď to nechali „plávať“ a mydlili kade ľahšie…

 Tu som ich stihol sfotiť už iba zozadu, ako utekali preč aj so svojou dvojkolesovou károu... Žiaľ "zradil" ma blesk, takže fotka nedopadla podľa mojich predstav.:-(

Tu som ich stihol sfotiť už iba zozadu, ako utekali preč aj so svojou dvojkolesovou károu… Žiaľ „zradil“ ma blesk, takže fotka nedopadla podľa mojich predstav.:-(

Samozrejme nerátali s tým, že ich niekto takto skoro ráno vyruší pri ich „bohumilej práci“, takže rýchlo sa pobrali k ďalším kontajnerom… Mali jedno šťastie, že som nemal poruke môj fotoaparát, lebo v takom prípade by som ich najprv odfotil a až potom by som na nich zakričal. (Hoci v tomto konkrétnom prípade by mi bolo stačilo zavolať na políciu, lenže už tým, že som na nich zakričal, tak som mal obavu, že zo spánku vyruším všetkých našich susedov, ktorí v takom čase ešte dospávajú, aby potom zhruba o hodinu aj tak museli vstávať do roboty, a nehovoriac už o tom, že som nechcel zobudiť moju polovičku, ktorá našťastie spala v spálni, takže ma nepočula ako som na nich kričal. Určite by sa mi za to nepoďakovala, ak by som ju tak skoro zobudil a pritom si – ak nemusí niekam ísť – rada pospí aj do pol ôsmej). Zhodou okolnosti policajti na našom sídlisku majú svoje sídlo iba cca. 30 metrov od nášho bloku, a dokonca z ich okien (policajnej stanice) je vidieť aj ten kontajner. Lenže bohužiaľ to, čo sa deje v okolí policajnej stanice – to si naši policajti vôbec nevšímajú. Možno sa k tomu stavajú takto: Veď od toho je mestská polícia, aby také veci sledovala… 🙁  (Nie nadarmo sa v takom prípade hovorí: Pod lampou býva najväčšia tma).:-( Lenže chudáci policajti – celú noc tak silno a poctivo makajú, že od únavy ani ten rachot nepočuli, ktorý tí zlodeji narobili rozbíjaním visiaceho zámku. 🙂 – Takže na vlastné oči som mal možnosť presvedčiť sa o tom, akí sú poniektorí policajti ľahostajní a benevolentní voči štátnemu majetku…

 Takto to stihli rozbiť, kým som ich nevyrušil a nepohrozil som im, že na nich zavolám policajtov.

Takto to stihli rozbiť, kým som ich nevyrušil a nepohrozil som im, že na nich zavolám policajtov.

No nepochyboval som o tom, že sa tí zlodeji k tomu kontajneru vrátia späť… Ako to zvykne byť, niektorí zlodeji pokiaľ nedokončia svoju „prácu“ (lebo ich pri tom niekto vyruší), tak po nejakom krátkom čase sa vrátia späť, aby svoje dielo dokonali. Takže aj v tomto prípade sa po necelých 10 minútach opäť vrátili a pokračovali vo vykrádaní. (Asi si mysleli, že som si už išiel opäť ľahnúť do postele a že už ich nikto nebude rušiť). No tentoraz som si už zobral fotoaparát a sfotil som si ich pri kontajneri, ako sa doň opäť dobíjali. Dokonca si ešte svietili baterkou, aby lepšie videli. Ale mali šťastie, že bývam na treťom poschodí a za oknami rastú dva 36 ročné smreky, takže cez ne ich takmer nebolo vidieť. 🙁 Myslel som si, že na fotkách ich bude aspoň trošku vidno. (Lenže, aby sa z tých fotografii dali vytiahnuť detaily, tak s tým by sa musela popasovať policajná technika). Samozrejme, keď si všimli, že ich osvetlil blesk môjho fotoaparátu, tak sa okamžite zdekovali. Narýchlo som ich (aj s tou dvojkolesovou károu, ktorú mali so sebou) zozadu ešte zo štyri razí odfotil, lenže bez blesku. Fotoaparát ma zradil, ak mu neuložím blesk do programu, čiže do pamäte, tak si cvakne iba raz s bleskom a na moje ďalšie snímky sa mi vykašle, aby mi urobil rovnakú láskavosť ako pri prvej snímke. 🙁  (Som však presvedčený o tom, že aj z takých fotografii -, pokiaľ by bola dobrá vôľa -, tak policajti by aj z takých snímok mohli „vytĺcť“ maximum, ktoré by potrebovali).

 Detailnejší záber, vedľa na zemi leží oceľový profil, ktorým zničili závoru a vedľa nej leží pohodený visiaci zámok...

Detailnejší záber, vedľa na zemi leží oceľový profil, ktorým zničili závoru a vedľa nej leží pohodený visiaci zámok…

V nedávnej minulosti som už o týchto kontajneroch napísal blog a zároveň som v ňom uložil aj  fotografie ako naložili zlodeji s obsahom kontajnera. Šatstvo z neho komplet povyťahovali von, veci, ktoré uznali za vhodné si ponechali a zvyšok, ten aspoň keby ho nahádzali naspäť do kontajnera, no načo by sa unúvali, no nie?! Hlavne, že mali čas na to, že to zvyšné šatstvo rozhádzali v okolí kontajnera, či už priamo na kry okrasných rastlín alebo priamo pod ne na zem. Paradoxom je, že párkrát si zlodeji takto vyberali ošatenie aj z iných takýchto kontajnerov a to doslova za bieleho dňa – a dokonca aj napriek tomu, že sa na nich pozerali občania sídliska zo zastávok autobusov MHD. 🙁

Dlhé roky si hovorím: Iba raz v živote by som chcel nachytať zlodeja alebo nejakého vandala pri čine, tak mu hnáty dolámem! No dnes ráno, keby som býval na prízemí a vyšiel by som von, že tých zlodejov usvedčím, tak vôbec nepochybujem o tom, že v danom prípade by boli dolámané hnáty, ale nie tých zlodejov, ale dolámané by boli moje hnáty, a ešte by som mohol byť rád, (lebo nie je  vylúčené), že ak by som ich chcel stadeto odohnať resp. ešte ich aj fotiť, tak by neváhali umlčať ma aj naveky. 🙁

 Že vraj: Ľudia k ľuďom. :-( No najviac sa mi "páči" to upozornenie prilepené na kontajneri: Tento priestor je monitorovaný kamerovým systémom. To si miestni poslanci našej samosprávy na čele s pánom starostom skutočne myslia, že zlodeji sú naozaj takí sprostí, že nevedia, že tieto priestory žiadne kamery nemoniturujú?! Možno by už bolo na čase aspoň na takých miestach tie kamery zabudovať.

Že vraj: Ľudia k ľuďom. 🙁
No najviac sa mi „páči“ to upozornenie prilepené na kontajneri: Tento priestor je monitorovaný kamerovým systémom.
To si miestni poslanci našej samosprávy na čele s pánom starostom skutočne myslia, že zlodeji sú naozaj takí sprostí, že nevedia, že tieto priestory žiadne kamery nemoniturujú?! Možno by už bolo na čase aspoň na takých miestach tie kamery zabudovať.

Ráno počas venčenia psa som zašiel na políciu a o 7:12 hod. som celý tento prípad nahlásil – samozrejme v tom čase už boli služby vymenené -, tak som tomu policajtovi, ktorý robil zápis povedal, že neverím, že ten buchot vonku o pol štvrtej ráno jeho kolegovia na nočnej zmene nepočuli. On sa tváril, že prepočul, čo som hovoril… Potom poslal jedného zo svojich kolegov, aby to išiel pofotiť, tak som mu hneď povedal, že ak nemá nič proti tomu, tak im môžem prácu uľahčiť tým, že ja som si toto všetko nafotil a mám to uložené vo fotoaparáte…

Vlani, konkrétne 1. augusta 2018 som už o tých kontajneroch napísal tento blog: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/08/01/budem-oznaceny-za-rasistu-pripadne-nepriatela-romskeho-etnika/  – v ňom som okrem iného napísal aj toto: „Dnes ráno ma vytočil z miery pohľad na skriňu umiestnenú iba pár metrov vedľa nášho bloku do ktorej môžu občania dávať svoje obnosené šatstvo, prípadne hračky po svojich deťoch alebo vnukoch. No obsah skrine bol povyťahovaný našimi neprispôsobivými občanmi von a rozhádzaný po okolí na trávniku, ale aj medzi okrasnými kríkmi.“  –  A vložil som tam aj tieto fotografie:

Toto je vizitka neprispôsobivých občanov istého etnika 🙁

Veci, ktoré sa im nehodili, tie jednoducho rozhádzali po okolí zbernej skrine. 🙁

Komentár k tomu už ani nie je potrebný…

Toto by mali vidieť europoslanci v Brusely.

Pohľad smerom k bloku…

 

„Pokiaľ by to spravili iba raz, tak by som o tom ani nepísal, ale iba zhruba 1 týždeň dozadu toto spravili prvýkrát a aby sa im tie uložené veci lepšie vyberali, tak celú tu kovovú skriňu zvalili na zem. Ale aby toho nebolo málo, tak takto nepostupovali iba pri našom bloku, ale všade, čiže na celom sídlisku kde boli tieto skrine uložené. Vtedy som dokonca išiel popri jednej takejto skrini – vracal som sa s nákupom z neďalekého Markétu – štyri dospelé ženy tohto etnika drzo a dokonca za bieleho dňa si vyberali zo skrine šatstvo takým spôsobom, že dve z každej strany sa vyšplhali hore na skriňu a vyťahovali z nej šatstvo, ktoré následne podávali svojim kamarátkam postávajúcim dole na zemi. Iba za ten krátky čas, čo som tadiaľto prechádzal, tak ich tam videlo vykonávať túto činnosť ešte ďalších 5 – 6 osôb postávajúcich pri zastávke autobusu, (čakali na autobus), ale nikto z nich im nič nepovedal. Proste ľudia to berú tak, že vedia, aká je ich nátura, že ak by to Rómom vytkli, že toto sa nesmie robiť, tak z ich strany by sa dočkali akurát spŕšky oplzlých nadávok s dodatkom, že sa nemajú do toho starať. (Ľutoval som, že som si zabudol doma fotoaparát, tak by som si ich aspoň odfotografoval a spravil video – mal by som dôkaz.)“ – V blogu (1.8.2018) je aj video ako to tam okolo toho kontajnera vyzeralo po ich invázii. 🙁

 Toto je záber 12 hodín po prvom zábere z toho istého miesta, ako som robil zábery ráno o 3:35 hod. (Takže aj z toho dobre vidieť, že noc má svoju moc a zlodeji pod jej ochranou môžu pracovať naplno. :-(

Toto je záber 12 hodín po prvom zábere z toho istého miesta, ako som robil zábery ráno o 3:35 hod. (Takže aj z toho dobre vidieť, že noc má svoju moc a zlodeji pod jej ochranou môžu pracovať naplno). 🙁

 

PS.

Dnes ráno po nahlásení – tejto – lúpeže policajtom som sa týmto prípadom už viac nezaoberal, neviem, či sa policajti na to boli pozrieť, ale o pol dvanástej som sa vybral do mesta niečo vybaviť, takže som prechádzal popri tom kontajneri a všimol som si, že medzičasom už boli pri ňom „ďalší „zákazníci“, ktorí si z neho pravdepodobne nejaké veci zobrali so sebou a to, čo sa im nehodilo jednoducho nechali na zemi vedľa kontajnera. (Tak som si to znovu odfotil).

 Záber spravený o 11:30 hod. Vzadu za stromami v pravom hornom rohu trochu vidieť policajnú stanicu a na parkovisku pred ich budovou sú odstavené ich služobné vozidla.

Záber spravený o 11:30 hod.
Vzadu za stromami v pravom hornom rohu trochu vidieť policajnú stanicu a na parkovisku pred ich budovou sú odstavené ich služobné vozidla.

Keď som sa po dvoch hodinách vracal z mesta, tak už z diaľky som pri kontajneri zbadal mladý pár (pravdepodobne manželia), ktorí si stade tiež niečo odnášali, ale tým, že som bol od nich ešte ďaleko, tak som si ich nestihol sfotiť… Potom asi po hodine, keď som išiel vyvenčiť opäť psa,

 Môj dnešný a posledný záber spravený o 14:51 hod. Vzadu za stromami v pravom hornom rohu je trochu vidieť policajnú stanicu a na parkovisku pred ich budovou sú odstavené ich služobné vozidla.

Môj dnešný a posledný záber spravený o 14:51 hod.
Vzadu za stromami v pravom hornom rohu je trochu vidieť policajnú stanicu a na parkovisku pred ich budovou sú odstavené ich služobné vozidla.

tak som si všimol, že tá „kôpka“ obnoseného šatstva sa tam akosi rozrástla, takže som si to znovu a naposledy odfotil.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671543x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy