Správa od Kuciaka

28. marca 2019, kormidlo, Vražda Jána Kuciaka je ešte stále nevyriešená

Kočner sa vyhrážal Jánovi Kuciakovi krátko po rokovaní v kauze Mecom:

Ospravedlňujem sa čitateľom, ale táto Kuciakova správa mi pripadá ako jeho rozlúčka so životom pred jeho popravou. :-(

Ospravedlňujem sa čitateľom, ale táto Kuciakova správa pre jeho kolegyňu mi pripadá ako jeho rozlúčka so životom  – pred jeho popravou. Je to ako smútočné parte vo vitríne 🙁

Zdroj: Open in new window

Pripomeňme si, čo vypenil Kočner Kuciakovi prostredníctvom telefónu: „Začnem sa zaujímať pán Kuciak teraz ja o vás, o vašu matku, o vášho otca, o vašich súrodencov, o všetkých sa začnem zaujímať a budem aj ja o vás zverejňovať všetko, čo o vás nájdem pán Kuciak.“

Môj inštinkt mi hovorí, že nie nadarmo som písal o Kočnerovi v mojom blogu: Open in new window – okrem iného aj toto: Teraz v uznesení o obvinení Kočnera sú uvedené šokujúce informácie: Ako Kočner plánoval nájomné vraždy. Len nedávno ho obvinili, že si objednal dvojnásobnú popravu novinára a jeho snúbenice. Z uznesenia o vznesení tohto obvinenia vyplýva množstvo informácií o tom v akom svete sa tento človek pohyboval. Spolu so Zsuzsovou označoval kompromitovanie desiatok svojich politických a podnikateľských obetí ako „pasenie oviec“.

No chcem tu čitateľom pripomenúť, že už vlani som nadobudol presvedčenie, že za vraždou Jána Kuciaka treba hľadať Kočnerovu mafiu. Kónkétne to bolo 18. októbra 2018 11:12 v tomto blogu:

Takže predsa len to bola mafia, ktorá odstránila Kuciaka  V ňom som okrem iného napísal: Bola to Kočnerová mafia, ktorá pripravila o život Jána Kuciaka a Martinu Kušnírovú. Stále hovorím o tom: Kto konkrétne novinára zabil a kto to financoval?? Nepochybujem však o tom, že v tom majú prsty aj najvyšší politicky funkcionári. Polícia už vykonala desiatky domových prehliadok u Mariana Kočnera. No zatiaľ nie je známe, či ho polícia obviní v prípade vrážd dvoch mladých a nevinných ľudí. Z ich vraždy je obvinená štvorica, ktorá je väzobne stíhaná a každý z nich je umiestnený v inej väznici.

Kočner je stíhaný len pre majetkovú trestnú činnosť – aspoň zatiaľ len v troch prípadoch, vrátane kauzy zmeniek televízie Markíza.

Uznesenie, ktoré zverejnil Najvyšší súd: „Obvinení boli umiestnení do rozdielnych ústavov, čím sa vylúčila domnienka súdu o vzájomnom ovplyvňovaní.“

 

PS

Nezabudol som ani na mojich oponentov, dávam sem fotografiu z mojej včerajšej cyklotúry

A stihol som aj západ slnka :-)

A stihol som aj západ slnka 🙂