Slovenskí pytliaci sa netrápia tým, že mäso nehorázne zdraželo!

1. októbra 2022, kormidlo, Aj toto život prináša

A všetci vieme, že to bude ešte horšie. Poslanci v NR a ministri sa 3 dni hádajú pri odvolávaní Matoviča a už iba slepý človek nevidí tú skutočnosť, že ten cirkus robia len preto, aby sa nemuseli zaoberať vážnou situáciou, ktorá sa týka hromadných výpovedí lekárov a prepúšťania tisícov zamestnancov vo firmách, ktoré to už pri neustálom zdražovaní plynu a elektriny nezvládajú a takisto to ani nemôžu finančne utiahnuť.

Už za vlády Mečiara som v Košiciach pri Imakuláte 4 hodiny verejne protestoval, že ak vláda sa nezačne vážne zaoberať tým, čo voličom sľubovala pred parlamentnými voľbami, tak Slováci o pár rokov budú chodiť s holými zadkami. V nečinnosti v tejto oblasti pokračovali aj ďalšie vlády, takže nakoniec to dospelo k tomu, čo som predpovedal 19.1. 1999…

Vrátim sa k názvu článku, tým, že som vášnivým hubárom, tak v tohtoročnej hubárskej sezóne som takmer denne chodieval do lesa presvedčiť sa či už predsa len aspoň niektoré hríby nevystrčili svoje hlávky zo zeme. Avšak dlhodobé sucho spôsobilo, že (až na nejaké výnimky) na celom Slovensku huby nerástli. Teraz po tých lejakoch sa vrece s hubami konečne roztrhlo a posledné 2 týždne takmer denne prichádzam domov z hubačky s košom naplneným hubami min. do polovice, ale častejšie už mám kôš naplnený až do ¾.

Predvčerom, keď som sa vracal s hubami z lesa domov, tak na jeho okraji som zbadal amputovanú končatinu z jeleňa.

Smutné… 😭😠

Prvé, čo ma napadlo, že toto mohol spraviť jedine pytliak a to tak že jeleňovi odsekol všetky končatiny, aby sa mu telo jeleňa ľahšie vkladalo do kufra auta. A tie amputované končatiny jednoducho poodhadzoval na okraj lesa. Možno tak chcel, aby si na svoje prišla aj divá zver, čiže líšky a pod.

Avšak dostal som informáciu, že toto mohol spraviť aj nejaký poľovník, že vraj oni to takto robia, iba s tým rozdielom, že tie končatina neodhadzujú do lesa, ale že ich zakopú do zeme. Lenže líšky takúto dobrotu dokážu zo zeme vyhrabať, takže v takom prípade je to zo strany poľovníkov nezodpovedné konanie lebo správne to majú zaviesť do kafilérie, ale čo si budeme nahovárať vždy sa nájde niekto, kto chce za každú cenu ušetriť aspoň tam kde sa dá… 😢

Vkladám sem aj fotografie s dnešným, úlovkom

Napriek tomu, že som mal gumáky a pršiplášť, tak domov som sa vrátil premočený, ako keby som vliezol do nejakej rieky ponorený po pás, ale stálo to zato. 😄