Domáci miláčik do manželskej postele nepatrí! (Pes)

29. septembra 2022, kormidlo, Aj toto život prináša

Majitelia psov, váš štvornohý miláčik sa vo svojom domácom pelechu môže vyvaľovať kedy sa mu zachce, predsa k tomu účelu ste mu ten pelech kúpili resp. zariadili. Aj ja mám rád psov, dokonca 8 rokov som opatroval dcérinu labradorku, od útleho šteňaťa ju dcéra príliš rozmaznávala a dovoľovala jej ešte aj to, aby si k nej vliezla do postele, pochopiteľne Luna potom mala snahu aj u nás liezť do postele, či už k manželke alebo ku mne, no my sme jej to nikdy nedovolili,  v chodbe nášho bytu mala svoj pelech a tam si mohla vylihovať 24 hodín denne – samozrejme je v tom zahrnuté aj „povinné“ venčenie.

Bez komentára... :-)

Takto mi Luna pomáhala vynášať odpadky z vodnej nádrže, ktoré tam nahádzali bezcharakterní ľudia. 😠

Mimochodom pred 20 rokmi som popri mojom zamestnaní prijal prácu odpočtára tepla (kúrenia) a teplej a studenej vody v bytoch, tie patrili pod bytové družstvo – tu musím povedať, že čo som videl v niektorých bytoch, tak z toho sa mi dvíhal žalúdok. Totiž, keď som do spomenutých bytov vošiel, tak v nich po ich štvornohých miláčikoch sa kôpky hovien váľali po celom byte – ešte aj tam kde by ich normálny človek vôbec neočakával. (Podotýkam, že majitelia tých bytov boli asociáli, ktorí nikde nerobili, avšak až príliš holdovali alkoholu, takže  v alkoholickom opojení neprejavovali záujem chodiť von nielen oni sami, ale aj ich psy mohli zabudnúť na svoje venčenie). Avšak vrátim sa k názvu článku, dnes som si prečítal článok v ktorom je smutný príbeh jednej Britky Amandy – 3 dni strávila v nemocnici po tom, čo si zdriemla a počas odpočinku sa pes jej dcéry priplichtil k nej do postele a urobil veľkú potrebu priamo do jej úst. Zdroj amande-pes (čivava Belle dostala náhlu hnačku). Amanda začala vykazovať niektoré symptómy ako ich chorý pes a rýchlo vyhľadala lekársku pomoc. V priebehu nasledujúcich dvoch dní sa jej stav zhoršil a kŕče sa jej rozšírili do celého tela. Bola tak dehydrovaná z choroby a hnačky, že sa jej obličky scvrkli na polovičnu veľkosť. Diagnostikovali gastrointestinálnu infekciu, ktorú dostala z Beliných výkalov.

Tento prípad by mal byť dostatočným príkladom pre tých ľudí, ktorí svojich psov nechávajú liezť k sebe do postele.