Komu vadia rozumné názory čitateľov v príspevkoch pod blogmi?

28. septembra 2022, kormidlo, ak nám niekto niečo vyčíta

Nepochybujem o tom, že na túto tému už bolo napísaných viac blogov, ale včera večer ma poriadne vytočilo, keď som zbadal, že jeden môj príspevok pod mojim včerajším blogom bol vymazaný. V blogu som odpovedal jednej čitateľke na jej príspevok, ktorým sa dožadovala odpovede z mojej strany… V príspevku nebola žiadna reakcia vulgárneho prejavu ani nič podobného. Tu je ten spomenutý príspevok: „Konečne rozumná reč z Vašej strany. Názory na túto situáciu môžeme mať rôzne, ale až čas ukáže kto sa s ohňom zahráva… a je otázne či vôbec budeme mať nejaký čas sledovať to dianie, ak sa k slovu dostanú rakety s jadrovými hlavicami?!“ 😰

Takže verejne sa pýtam, kto sa skrýva za tým, že takto svojvoľné vymazáva príspevky?

Človeku, ktorý toto robí dávam malú radu: zrušte definitívne debatu pod blogmi a budete mať pokoj! Potom už nebudete musieť po čitateľoch nič čítať a nebudete musieť ani sledovať to, či vo svojich príspevkoch neporušili kódex diskutujúceho. (Ani slovkom by som sa tu o tom nezmienil, ak by som napísal nejaké vulgárnosti, ktoré do debaty nepatria alebo ak by som dostal takéto upozornenie: z dôvodu porušenia Kódexu diskutujúceho bol váš diskusný príspevok zmazaný. Odporúčame vám, aby ste si daný kódex ešte raz preštudovali a dodržiavali ho). Bohužiaľ ani jedno ani druhé sa nestalo. 😰