Na rusov sa pripravujem ostrou streľbou!

11. júla 2022, kormidlo, Tak ako mi nechýbali ruské vojská v 68 roku

Slovenskí občania nemajú takú možnosť, ako Američania, že si každý občan môže zakúpiť strelnú zbraň… vyriešil som to klasickým spôsobom, kúpil som si účinnú, ale zároveň nehlučnú zbraň a nemusím mať k nej ani zbrojný pas – nepriateľa s ňou zložím takmer rovnako ako so strelnou zbraňou, ktorá ešte potrebuje náboje plnené strelným prachom.

Terč predo-mnou je vo vzdialenosti asi 20tich metrov.

Prvé pokusy… je potrebné… viac sa sústrediť 😉

Ruský prezident sa takmer celému svetu vyhráža, že po Ukrajine príde na rad Poľsko, Slovensko a krajiny, ktoré zásobujú ukrajinskú armádu vojenskou technikou a muníciou.

Rozhodol som sa, že nebudem čakať so založenými rukami…, keď na nás nepriateľ zaútočí, hlavne na moju rodinu, budem sa brániť so zbraňou, ktorá sa osvedčila už pred tisícročiami, tou zbraňou je obyčajný luk.

Z pravej stany fúkal trošku silnejší vietor 😅

Ešte to chcelo mušku trošku nastaviť 😃

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takmer denne chodievam plávať do rekreačnej oblasti Bukovec, na jednom brehu vodnej nádrže som si spravil strelnicu kde sa počas prestávok medzi plávaním zdokonaľujem streľbou z luku.

Už by to chcelo iba máličko doladiť 😅

Ak by tam miesto tohto terča bol nepriateľ, tak tomu by už ani svätená voda nepomohla.

Nie vždy to vyjde, ako by som chcel 😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lukom proti samopalom toho síce veľa nezmôžem, ale ak budem musieť položiť život iba preto, že niekto si zmyslí, že môjho územia sa ľahko zmocní, tak ja mu ukážem, že len tak ľahko sa ho nevzdám a že sa dokážem brániť aspoň takýmto dostupným spôsobom.