Pán Fico, veľmi dobre viem prečo usilujete o to, aby boli predčasné voľby

8. júla 2022, kormidlo, Bitky v NR SR

Dovolím si tvrdiť, že väčšiu príležitosť už nikdy v živote mať nebudete, tak ako teraz, aby ste sa opäť stali premiérom vlády SR. Obzvlášť, keď tomu napomáhajú takmer dennodenné hádky medzi Sulíkom a Matovičom. Sulík si veľmi dobre uvedomuje, že jeho strane SaS budú aj naďalej narastať preferenčné hlasy, a práve preto nemá problém povaliť Hegerovu vládu – na 99 % si je istý tým, že jeho strana aj pri predčasných parlamentných voľbách bude mať dostatok percent na to, aby svoju politiku mohol viesť aj v novej koaličnej vláde.

Zdroj Denník Pravda Karikatúra Gašparec – strašne rád by som týmto slovám uveril, ale realita je úplne iná 😥

Trošku spresním prečo som napísal, že máte poslednú príležitosť. Som presvedčený o tom, že terajšia vláda má na Vás dostatok Vašich priesekov, ktorých ste sa počas Vášho 12 ročného vládnutia dopustili, lenže keď vidí vysoký počet percent Vám oddaných Slovákov, ktorí na Vás nedajú dopustiť krivého slova, tak ich úsilie je už vopred márne. (Mohol by som tu vymenovať najmenej 10 dôvodov, kvôli ktorým by ste skončili za mrežami niektorej väznice a to na dobu minimálne ôsmich rokov). Mali by ste veľký problém ubrániť sa tomu, aby ste tam neskončili, ale to by nesmeli na slovenských súdoch pracovať sudcovia, advokáti a prokurátori, ktorí sú závislí na politikoch a nekonajú podľa svojho vedomia a svedomia, ale podľa toho ako ich koaliční politici dotlačia k vyšším a lepšie plateným postom.

Ani nemusím podrobne rozvádzať dôvody kvôli ktorým by Vás mali právoplatné odsúdiť lebo mnohí Slováci si o Vás myslia to isté, čo ja. Avšak ako príklad tu uvediem príspevok jednej čitateľky, ktorá Vás ohodnotila vo včerajšej debate pod mojim včerajším blogom: „Čistenie Augiášovho chlieva Slovenska od MAFIÍ a nimi korumpovaných politikov, polície, súdnictva a štátnej správy, je nepopierateľná ZÁSLUHA Matoviča, ktorého sa preto snažia prívrženci bývalej Štáto-SMERO-Mafie zbaviť, lebo, ak ho nechajú v tom pokračovať, na hlavné ryby čaká BASA !!!“

 

PS

K napísaniu tohto blogu ma vyprovokovali poniektorí čitatelia svojimi príspevkami v debate k môjmu včerajšiemu blogu.