Pribudlo takmer 2 700 nakazených a 30 obetí na Covid-19

1. januára 2022, kormidlo, COVID – 19 (koronavírus)

V posledný deň roku 2021 laboratóriá vykonali 10 494 PCR testov, z ktorých bolo na koronavírus pozitívnych 2 660 vzoriek. Pozitivita tak dosiahla 25 percent. Pribudlo 30 obetí z ochorenia na COVID-19, spolu od začiatku epidémie už 16 665.

V grafe je znázornený počet obetí za deň a celkový počet obetí, ktorých je 18 000. Zdroj spravy.pravda.sk 29.októbra2021 som v tomto blogu kormidlo.blog.pravda.sk okrem iného napísal aj toto: „Nechcem, aby moje nasledujúce slová vyzneli pre občanov Slovenska, ako šírenie poplašných správ, ale myslím si, že ten doterajší počet vyše12 800 mŕtvych Slovákov na covid19 bude omnoho vyšší – a vôbec ma neprekvapí, ak počet mŕtvych Slovákov bude vyše 20 000 – a to iba do konca roka 2021.“ – Takže na jednej strane ma teší, že moja predpoveď mi nevyšla, ale treba povedať aj to, že ani tých 18 000 obetí by nebolo, ak by sa tie opatrenia proti pandémii začali robiť prísnejšie a oveľa skôr, ako ich vláda začala robiť. Verím, že v takom prípade by tých obetí bolo podstatne menej.

Teraz vidíme, že ten počet obetí sa postupne znižuje, zostáva už len veriť, že bude to už stále len lepšie.

Avšak pri tej príležitosti si neodpustím poznámku, čo budú robiť chudáci štatistici, ktorí nás tými svojimi informáciami dennodenne kŕmia? Navrhujem, že mal by sa pre nich vytvoriť účet resp. fond z ktorého by chudáci štatistici mohli čerpať financie, aby svoju finančnú krízu aj keď v skromnejších podmienkach, aby ju ako tak prežili. 🙂

Keďže máme už Nový rok, myslím si, že trochu humoru nezaškodí. Vkladám sem obrázok s vtipom, ktorý som videl na facebooku

Zdroj fb

A na záver ešte jedna múdra myšlienka, ktorú som takisto videl na facebooku

Zdroj fb