Pán Heger, nerobte zo seba ešte väčšieho šaša ako je Matovič

13. decembra 2021, kormidlo, Celosvetová epidémia

S tými vládnymi opatreniami proti pandémii s ktorými už takmer denne prichádzate ste už mnohým Slovákom iba na smiech.

Štát nevie, koľko ľudí za očkovanie odmení a Vy sa snažíte presviedčať nezaočkovaných ľudí svojimi návštevami a presviedčaním, že iba očkovanie je najlepšia cesta.

Podľa mňa, tie Vaše odmeny za očkovanie pre dôchodcov nad 60 rokov mnohých Slovákov aj tak odradia, a to z jednoduchého dôvodu, aj keby sa hneď zajtra dali všetci zaočkovať, tak tretiu vakcínu by do konca roka aj tak nestihli.

Osobne sa cítim zdravý a mám obavu, že tie vakcíny by mi skôr ublížili, ako pomohli predísť tomu, aby som ten covid nechytil, ale ak ma budete chcieť k očkovaniu donútiť, tak požadujem písomnú záruku. Chcem od štátu písomnú záruku, že v prípade ak v blízkej budúcnosti po vakcinácii zomriem (nie je vylúčené, že bude to mať na svedomí práve tá vakcinácia), tak chcem aby na tom písomnom potvrdení bolo uvedené, že štát mojim pozostalým uhradí všetky náklady spojené s mojim pohrebom. (V dnešnej dobe len obyčajný pohreb určite stojí viac ako 300 eur, dovolím si tvrdiť, že k tým 300 eurám je potrebné prihodiť ešte jednu nulu).

Ak moji pozostalí majú zaplatiť pohreb mojich telesných pozostatkov z vlastného vrecka, tak bol by som spokojnejší, aby to zaplatili dobrovoľne, ale len v tom prípade, ak by som zomrel prirodzenou cestou a nie preto, že ma k tomu niekto prinútil.