Matovičove vyjadrenie o Ficovi v NR SR

24. septembra 2021, kormidlo, "Vražedné útoky" medzi polit. stánami pred voľbami do NR SR

VRAH NA ROHU ULICE O MORÁLKE KÁŽE – nebol Matovič v poslednom období častejšie v Čechách, keď už nedokáže napísať takýto krátky odkaz v materskom jazyku? Chápem, že ten text na Matovičovom plagáte je odkazom na pieseň od Karla Kryla, ale predsa len nebolo by rozumnejšie, ak by ho bol napísal celý v slovenskom jazyku?!

Líder OĽANO Igor Matovič ukázal šéfovi opozičného Smeru Robertovi Ficovi v rokovacej sále Národnej rady (NR) SR plagát, na ktorom bolo ručne napísané „vrah na rohu ulice o morálce káže“. Fico mal práve úvodnú reč k návrhu na odvolanie ministra vnútra Romana Mikulca (OĽANO). Zdroj spravy.pravda.sk

Na snímke zľava minister financií SR Igor Matovič (OĽaNO) a poslanec NRSR Robert Fico (Smer-SD) počas zasadnutia 40. schôdze NR SR.

Predseda parlamentu na Matovičov plagát reagoval, že „Matovič rokovací poriadok NR SR neporušil, pretože si plagát vyrobil priamo v pléne a nepriniesol ho so sebou.“

Mňa šokoval Ficov výrok, že „Lepšie byť mafián ako plagiátor“

Fico Matovičovi oponoval týmito slovami „Čo čakáte od plagiátorov, jeden aj druhý nemajú ani vzdelanie, ani nič,“ a Kollár sa na to opýtal, čo čakať od mafiánov. „Ďakujem pekne. Lepšie byť mafián ako plagiátor, ale to už je druhá vec,“ oponoval Fico.

„Môžu si ma nazývať akokoľvek. Ale som hrdý na seba, že mi nikto nemôže povedať: ‚Fico, ty si ukradol titul na vysokej škole.‘ A oni tie tituly ukradli. Môžu si ma nazývať akokoľvek. Ale ja som ‚podržtašku‘ mafiánom, ako je Žaluď a podobne, nerobil, ani som nerobil štartéra, ani som nenosil drogy na Slovensko,“ skonštatoval Fico.

Môj názor k tejto hitparáde: „Matovič ukázal v pléne Ficovi plagát so slovami o vrahovi“ – veď to by ani nebol Matovič, ak by sa v NR takto nepredstavil. Toto je jediná vec, ktorú perfektne ovláda, no okrem toho, že sa opäť zviditeľnil vieme, že toto jeho gesto aj tak nič nezmení. 🙂