Makó pokračuje v usvedčovaní

11. júla 2021, kormidlo, ale uveriť im môžu iba hlupáci

Zlatý môj nič iné Vám už ani nezostáva, ak nechcete skončiť ako generál Lučanský, tak v tom udávaní musíte pokračovať.

Kto, čo i len raz zaklame alebo niekoho krivo obviní, tomu už zostávajú iba dve veci, buď bude klamať a udávať celý život alebo si sám vpáli guľku do čela – aby nemusel dlhodobo žiť v strese a zažívať hororové a bezsenné noci…

Makó sa verejne priznal, že odhalil celý systém prekračovania korupcie na najvyšších poschodiach bezpečnostných zložiek na Slovensku. Tvrdí, že už to prekračovalo všetku mieru, avšak zároveň čelí aj spochybňovaniu svojej motivácie a celkovej vierohodnosti.

Dovolím si citovať jeho slová: „Máte dve možnosti. Buď sa psychicky zrútite, alebo idete ďalej a bojujete. Ja som si zvolil tú druhú možnosť. Vyhlásenia politického typu ma určite nepoložia. Otázka je, kam to všetko celé príde a čo si o pol roka či o trištvrte roka prečítame o ďalších veciach, ktoré sa udiali,“ toto povedal Makó pre Pravdu. (Rozhovor poskytol po výpovedi na súde s Dušanom Kováčikom). Viac v tomto zdroji    spravy.pravda.sk

Makóvi v jeho hlavičke skrsla myšlienka, že aj keď sa dopustil nejakých skutkov, tak verejnosti ani tak nejde o odsúdenie jednotlivca, ale ide jej hlavne o to, aby bol zrušený celý ten zločinecký systém „Nehovorím, že netreba odsúdiť jednotlivca, ale je lepšie mu dať nejaký benefit za to všetko, čo odhalil.“ – Pán Makó, verejnosť Vám možno odpustí Vaše zločiny, avšak podľa mňa benefitom pre Vás bude, ak Vám odpustia tí, ktorých ste nabonzovali. No o tom, že Vám to odpustia veľmi pochybujem.