Slováci, začnite sa organizovať!

2. marca 2021, kormidlo, 17. Novembra sme mali aj my podobne protestovať ako Francúzi

Dnes sa na soc. sieti objavila výzva pre Slovákov, aby sa zobudili! – Jej autor sa vyjadril, že žiadne protesty nám nepomôžu. „Dohodnite sa všetci, že od 8.3. nikto nepôjde do práce dovtedy, kým vláda nezruší núdzový stav a všetky kovid opatrenia. Uvidíte, že po troch dňoch bude po kovide. Nájde sa niekto, kto sa toho chytí? Ja nemôžem, lebo by to bolo nefér, keďže žijem v zahraničí.“

Zdroj: fb

Je len pochopiteľné, že ja ako Slovák, ktorý na rozdiel od neho nežijem v zahraničí, ale tu na Slovensku, tak som nemohol prehliadnuť tú jeho nafúkanosť, preto som pod jeho výzvu napísal môj názor: „A takýto tajtrlík vyzýva Slovákov, aby nešli pracovať! Obdivuhodné, aký je odvážny za klávesnicou počítača, avšak ak by žil na Slovensku, tak by bol prvý z tých, čo by takto neprotestovali. – Vysvetlím prečo si to myslím: Lebo Slováci sa nevedia v ničom zjednotiť, čakajú kým ich nevyzve na protest nejaký herec (napr. Richard Stanke) a hoci to bude aj veľká sprostosť, tak k hercovi sa rýchlo pridajú lebo práve herci sú majstrami na manipuláciu más.“ 🙂

Viem, dali by sa do toho zaradiť ešte aj iné veci, ale myslím si, že tie najhlavnejšie v tabuľke sú.

Nepochybujem o tom, že je mnoho Slovákov, ktorí s autorovou výzvou na prosto súhlasia, čo v podstate aj podľa mňa je naozaj na mieste, lebo naša vláda nás čím ďalej tým viac ponára do hlbšieho bahna, ale stojím si za mojim názorom, že svoje svaly najviac otŕčajú práve takí ľudia ako on, žijú v zahraničí a diktujú nám čo máme robiť, ale ak by žili tu na Slovensku, tak s najväčšou pravdepodobnosťou by práve títo ľudia sedeli tíško niekde v kúte a iba by sa modlili, aby sa tá situácia nezvrtla ešte horšie než je. 🙁