Vypnime premiéra spoločne, aby sa sústredil na riadenie štátu!

15. januára 2021, kormidlo, ak je politik na vysokom poste myslí si

Skutočne, Matovičovi by pomohlo vypnutie od jeho statusu na fb – prestal by vypisovať tie svoje neustále výhovorky, že Vláda má medzi sebou človeka, ktorý nerobí nič iné iba to, aby Vládu položil.

Stačilo by, aby tí z vás, ktorí jeho fb stránku sledujete, aby ste zrušili jej sledovanie. Veľmi by pomohlo aj nezdieľanie jeho príspevkov, takisto by bolo dobre nekomentovať jeho príspevky a nedávať ani like na jeho príspevky. Ak ho máte medzi priateľmi, pozastavte si jeho sledovanie v nastaveniach.

Verte, nie je to o šírení nenávisti. Práve naopak, pánovi premiérovi takto spravíme veľmi dobru službu, lebo pozornosť čitateľov ho zjavne rozptyľuje… pánovi premiérovi treba pripomenúť, že štát sa riadi vonku v skutočnom svete a nie na sociálnych sieťach.

Danglár 14.01.2021

Danglár 15.01.2021

Matovič sa posťažoval v HNtelevízii, že dostal od Sulíka odkaz, že ak by tlačil na jeho odvolanie, tak rozbije koalíciu! K odvolaniu Sulíka dodal len toľko, že ministra odvolať neplánuje. – „Čaká len na to, aby som z neho urobil martýra. On už raz jednu vládu položil. ak by som ho odvolal, tak by položil aj druhú,“ – svoj výrok ukončil tým, že on nechce byť zámienkou na položenie koalície.

Sulík na sociálnej sieti napísal: „strana Sloboda a Solidarita nemôže rozbiť koalíciu. Ak by odišla, len klesne počet poslancov z 95 na 82 a vláda aj koalícia by fungovali naďalej.“

Matovič Sulíkovi vytýka hlavne to, že nenakúpil včas testy, a tým sa nedokázalo zabrániť „peklu“, ktoré momentálne v krajine zažívame. Nasledovne to uzavrel týmito slovami: „Na základe tohto zlyhania u mňa absolútne stratil dôveru.“- Viac v tomto zdroji:  matovic-dostal-som-odkaz-od-sulika

Pripomeňme si, čo premiéra najviac nahnevalo na Sulíkovom zlyhaní: „Ja by som s tým ani psa netestoval. Na čo nám budú nekvalitné testy? My sme ľudí oklamali, 250-tisíc ľudí sme tým testovali.“

Na sociálnych sieťach sa o premiérovi Matovičovi šíri aj množstvo vtipov, jeden z nich sa mi celkom pozdával a preto ho tu predkladám na pobavenie… avšak nepochybujem o tom, že tí, ktorí naňho nedajú dopustiť, tak pre tých to bude veľké pohoršenie … dokonca provokácia.

Zdroj: fb