Uvedomí si Matovič, že čím viac bude zakazovať, tým viac ho budú mnohí Slováci ignorovať? !

14. decembra 2020, kormidlo, Aj takto si politici "vážia" svojich voličov

Kedy konečne dôjde varovná myšlienka do namyslenej a „múdrej“ Matovičovej hlavičky, že čím viac nám bude zakazovať, tak o to viac budú mnohí Slováci jeho príkazy porušovať?!

Od pondelka sa sprísnia opatrenia a v hre je aj zákaz vychádzania. Ešte sa má špecifikovať eliminovanie rizika šírenia nákazy. Takto nás informoval minister zdravotníctva Marek Krajčí. (Záväzné uznesenia majú prijať na stredajšom rokovaní vlády). – Viac v tomto zdroji: pravda.sk  Krajčí to vysvetlil tým, že čo najrýchlejšie treba zastaviť obrovský nápor epidémie spočívajúci v náraste infikovaných a hospitalizovaných s ochorením COVID-19.

Sulík verí, že ak „budeme mať toto všetko za sebou, tak po Novom roku, ak nie všetci, tak aspoň regióny, ktorým sa bude dariť najlepšie, sa budú môcť vrátiť k normálnejšiemu životu“.

Zdroj: fb
Status Ivety Radičovej

Vicepremiérka Iveta Radičová má pre našich vládnych predstaviteľov odkaz, a ja si dovolím tvrdiť, že s tým jej odkazom súhlasí najmenej milión Slovákov.

DODATOK, vložený dnes o 22:51

Pre neveriacich Tomášov sem vkladám aj fotografie…

Vážení čitatelia, tým, že v debate sú aj pochybovači, ktorí mi vyčítajú, či som videl dnešné vyjadrenie Vlády lebo tá nariadenia ešte zatiaľ neprijala…, preto som jednému z nich napísal, že som bol takmer celý deň pri koňoch a tlač som nesledoval…

…dnešné stretnutie s mojimi vnučkami a ich poníkmi.

…dnešné stretnutie s mojimi vnučkami a ich poníkmi.