Pán premiér, to Vaše trápne správanie v živom vysielaní na summite EÚ bola karma!

17. októbra 2020, kormidlo, Karma je zdarma

Dúfam, že táto lekcia Vás presvedčila, aké nepríjemne je strápňovať iných ľudí. To Vaše „potknutie“ priamo pred kamerami a v živom vysielaní Vám nezávidím, avšak verejne sa priznávam, že ak by som sa zúčastnil summitu lídrov Európskej únie v Bruseli, tak by som hovoril mojimi vlastnými slovami a nehovoril by som to, čo by mi pripravili iní, a tak by sa mi nestalo to, čo Vám – hlavne by som rozprával našim jazykom, ktorý ma naučili moji rodičia a učitelia v škole, ktorú som absolvoval. Ja na rozdiel od Vás sa za svoj materinský jazyk nehanbím, a ak by sa to lídrom Európskej únie nepozdávalo, tak v takom prípade tam majú tlmočníkov, tí sú zato platení, aby im prekladali prejaví lídrov z iných krajín. (Takisto aj televízie majú tlmočníkov, ktorí to hravo zvládnu aj pri živom vysielaní) … nikdy som nevidel lídrov hovoriacich anglickým jazykom, aby v našej krajine hovorili svoje prejaví našim jazykom, tak prečo robíte zo seba šaša a vonku silou mocou chcete rozprávať anglicky, keď to neviete? Takto ste sa pred celým svetom iba strápnili, nervózne ste hľadali slová… a aby toho nebolo málo ešte ste sa priznali: ,,Neviem, ako mám začať,“ rozprávali ste o ochrane životného prostredia, avšak myšlienku ste zrejme nemali premyslenú a preto ste sa zasekli a následne ste sa ešte viac strápnili, keď ste sa spýtali, či môžete začať odznova: ,,Môžem ešte raz?“ – Pán premiér, kedy si chcete uvedomiť, že Vy nie ste herec? Ak herec zabudne text pri filmovaní, tak v tom prípade režisér zakričí stop!- a herec svoj monológ môže začať  odznova…lenže toto nie je Váš prípad, chvíľu ste zmätkovali a márne ste hľadali slová v angličtine. A potom prišla správa, s ktorou ste zjavne nerátali, že Váš prejav sa vysielal naživo! Svojim zdesením z tejto situácie ste sa pred kamerami ešte viac strápnili, keď ste to okomentovali týmito slovami: ,,Naživo? Ó nie,“ vyvalili ste oči a pleskli ste sa po čele, keď ste to zistili.

Tu je Váš doslovný prejav, keď ste hovorili o ekologickom rozmere bruselského summitu, tak ste povedali: „lebo keď my budeme zelenší pomaly za desať rokov ako stromy, keď to tak trošku odľahčím, a zároveň naši partneri si budú robiť z prírody naďalej niečo, čo je možné… môžem ísť ešte raz, či nie?… Can I go one time, next time? Yeah? Či nie?… No dobre, dám to asi kratšie“. Keď ste sa dozvedeli, že záznam bežal, tak ste sa chytil s úsmevom za hlavu: „Live? Oh, no… It’s live…“

 Danglár 17.10.2020

Danglár 17.10.2020

VIDEO v tomto zdroji zverejnil tlačový odbor Európskej komisie, medzi ďalšími audiovizuálnymi súbormi.: spravy.pravda.sk Pozrite si, ako premiér Igor Matovič zápolil s príhovorom.Takto to vyzerá, keď to chytia do rúk amatéri. 🙂

Ako sa hovorí na každého raz dôjde, takže ani Vy ste sa tomu nevyhli:

Danglár 12.09.2020

Danglár 12.09.2020

Danglár 15.08.2020

Danglár 15.08.2020

Ešteže sa máte na koho vyhovoriť 🙂

 – snáď to bude pre Vás životným poučením, že buď sa naučíte perfektne anglický jazyk, alebo v zahraničí budete rozprávať svojou materinskou rečou, takto aspoň tlmočníci neprídu o svoju robotu.