Že ide do tuhého a pandémia môže Matovičovi podlomiť nohy

11. októbra 2020, kormidlo, Niektorí sa už nevedia dočkať predčasných volieb

Ten kto takto uvažuje musel padnúť z višne a to priamo na gebuľu lebo Matovičovi kvôli pandémii niečo také nehrozí a voľby šéfa generálnej prokuratúry jeho postavenie neohrozia ani v prípade ak ústavný súd zastaví nedávno schválené zmeny v zákone.

Ak by mal niekto záujem, môže si vypočuť Mariana Repu v podcaste tohto zdroja: spravy.pravda.sk – Repa okrem iného povedal: „Bola by to facka pre koalíciu,“ – skôr by som sa priklonil k názoru Michala Horského, že: „Je to iba návnada pre verejnosť.“

Dávam sem aj niečo zo súkromia, týka sa to mojej hubárskej vášne: Zhruba pred 2 rokmi som o hubárčení napísal, že nie je umenie nazbierať plný košík dubákov, keď ich nazbierate na takom mieste kde práve rastu, lebo toto dokážu aj malé deti, skôr je umenie to, že po hodine hľadania hríbov nájdete jediného maličkého dubáčika – a to na miestach na ktorých ak rastú, tak za jednu hodinu ich máte plný kôš.

Avšak musím podotknúť, že podobne ako ja dopadli včera aj štyria hubári v mojom veku, možno o pár rokov starší než ja (dve dámy a dvaja páni), ktorých som stretol cestou späť a takisto sa vracali domov s prázdnymi košmi, avšak dvaja z nich mi povedali, že aj oni našli po jednom takom malom hríbiku ako bol ten môj.

Mohol by som povedať aspoň niečo, lebo nie raz som sa vrátil domov s prázdnym košom 🙁

Písal som aj to, že mám dve stabilné miesta na ktoré chodievam zbierať huby, predvčerom som bol iba o 7 km ďalej od môjho prvého miesta a nazbieral som tam takmer plný kôš dubákov,

piatok 9.10.2020

piatok 9.10.2020

piatok 9.10.2020

no tým, že na tom včerajšom mieste som bol už v pondelok a takisto som tam nič nenazbieral, tak som si povedal, že takmer po týždni by tam tie dubáky už mohli byť… avšak ten malý dubáčik ako keby bol signálom, že je potrebné ešte zopár dní počkať, že jeho bratia takisto začnú vyliezať zo svojich úkrytov.