Od samého rána upchaté cesty!

8. apríla 2020, kormidlo, Stačí rešpektovať zákony a príkazy

Čo sa deje? Čo ste čakali?! Veď vás nato Matovič upozorňoval, že na cestách budú prebiehať kontroly kam cestujete. Seďte si doma na zadku a nikto vás nebude kontrolovať. Denníky, ale aj sociálne siete sú priam zahltené titulkami ako napr. tento: Dopravná katastrofa na Slovensku, kolaps v okolí Bratislavy – Viem pochopiť to, že sú ľudia, ktorí kvôli práci musia využívať cesty, ale položme si ruku na srdce, koľkí z vás sa do tých dopravných zápch dostali zbytočne, len preto, že nevedia rešpektovať nariadenia a trepú sa tam kam naozaj nemusia? Veď choďte do prírody, tam vás nikto kontrolovať nebude.

Nás, ktorí sme boli dnes v prírode nikto nekontroloval.

Tú im Covid-19 nehrozil

Tú im Covid-19 nehrozil

A ani rúšku som nemusel mať stále na tvári, iba ak som stretával ďalších ľudí.

A ani rúšku som nemusel mať stále na tvári, iba ak som stretával ďalších ľudí.

Ale aspoň v jednej veci je ten Covid-19 užitočný, nie je to tak dávno, keď pred vypuknutím epidémie bola obloha doslova dennodenne posiata množstvom lietadiel, neraz to vyzeralo tak, že sa tam na oblohe poniektoré zrazia, toľko ich bolo,

Detailnejší záber, na ňom vidieť až 4 lietadla a na prvý pohľad to vyzerá ako keby sa po krátkom čase mohli navzájom zraziť...

Ako príklad poslúži aj táto snímka z vlaňajška: Detailnejší záber, na ňom vidieť až 4 lietadla a na prvý pohľad to vyzerá ako keby sa po krátkom čase mohli navzájom zraziť…

a dnes pol hodinu predpoludním som nevidel na oblohe žiadne lietadlo,

Pohľad na oblohu - Sever

Pohľad na oblohu – svetová strana – Sever

Pohľad na východnú oblohu

Pohľad na oblohu – svetová strana – východ

Pohľad na západnú oblohu

Pohľad na oblohu – svetová strana – juh

Pohľad na západnú oblohu

Pohľad na oblohu – svetová strana – západ

ale ani počas celej trojhodinovej túry som nevidel na oblohe žiadne lietadlo, takže aspoň sa prečistilo ovzdušie a dýchame zdravší vzduch.