Kiska sa prvý krát v živote priznal, že je špina

17. februára 2020, kormidlo, ale uveriť im môžu iba hlupáci

Vyhlásil, že čaká ďalšiu špinu o diskreditačnom videu a vyzval Fica na súboj.

Autor: Abd-ar-Rahím Jásir Nájdu sa v tom štúdiu? :-)

Autor: Abd-ar-Rahím Jásir      Nájdu k sebe cestu v tej Paneurópskej vysokej škole? 🙂

No neviem, ale ten Kiska je asi naozaj špinavý lebo keby bol čistý, tak by si z toho nerobil nič. Ja na jeho mieste by som bol skôr ticho a keď nemajú, čo nájsť, tak nech si hľadajú aj do súdneho dňa. Ale ako sa vraví: Trafená hus vždy zagága.

Video má dokazovať, že exprezident Kiska vedel o problémoch s pozemkami vo Veľkom Slavkove a stojí za nim človek „veľmi blízky“ strane Smer. Dnes to povedal šéf Kiska „s tým, že má signál o ďalšom videu, ktoré sa má objaviť a má pochádzať z rovnakého zdroja“ a meno tohto človeka poskytne orgánom činným v trestnom konaní.

Kiska avizoval, že je pripravený diskutovať pred študentmi s Ficom na Paneurópskej vysokej škole. Diskusia by sa mohla uskutočniť vo štvrtok alebo v piatok. K tomu ešte dodal:  „Dostal som signál, že nejde o jediné video a bude zverejnené ďalšie z rovnakého zdroja.“ (Odkazuje, že sa nenechá zastrašiť). Zdroj: https://www.topky.sk/cl/10/1862063/Kiska-vyhlasil–ze-caka-dalsiu-spinu

Zaujímalo by ma, či Kiska vie niečo aj o tomto videu?: https://www.youtube.com/watch?v=UEFbPyWe6Co  – a hlavne by som rád vedel (pokiaľ to video videl), čo si o tom myslí?