Za zvolením Čaputovej stáli mainstreamové médiá

20. apríla 2019, kormidlo, Čaputová by voľby nevyhrala ak by...

K zvoleniu Čaputovej došlo tým, že za ňou stáli peniaze a liberálne mainstreamové médiá. Toto sú slová Jána Čarnogurského.

O pani Čaputovej a jej zvolení za prezidentku som napísal už zopár blogov, a poniektorí čitatelia by za moje názory boli najradšej ak by ma videli visieť na nejakom kandelábri. Lenže ja nie som politik, ale Ján Čarnogurský je poriadne ostrieľaný politik a čuduj sa svete aj on má podobné názory ako ja. Takže je to iba náhoda?

Politik sa vyjadril, že: „Slovensku bude ešte nejakú dobu trvať, než si všimne, že sa situácia vo svete zmenila a je potreba novej situácii čeliť s politikmi inej kvality“ – mal na mysli zvolenie novej liberálnej prezidentky Čaputovej. – Dodal: Trochu mi vadia jej liberálne vyjadrenia, ktoré sú miestami až ultraliberálne. „Ona sa ani nedištancovala od osvojovania detí homosexuálnymi pármi. Tiež má pomerne dosť protiruské vyjadrenia.“

Čarnogurský hovorí aj o vražde Jána Kuciaka rovnako ako ja, že jeho vražda bola zneužitá liberálnymi kruhmi na pokus o zmenu vlády, ktorý sa im čiastočne podaril.

Vyjadril sa aj k nákupu amerických lietadiel F-16: „Môj názor na to je vyslovene negatívny. Po prvé je to vyhadzovanie peňazí, pretože ruské lietadlá sa v Sýrii ukázali ako účinnejšie než americké stroje, a boli by aj lacnejšie. Výmena lietadiel však nie sú len lietadlá, mení sa aj celý systém zabezpečenia. To znamená, že aj toto všetko budeme musieť s tými americkými lietadlami meniť.“ Zdroj: Open in new window