Kočnerová nahrávka niekomu musela naložiť poriadne do gatí

5. decembra 2018, kormidlo, Keď sa závažné vraždy zahmlievajú...

A, že to nebude nejaká malá rybička je nad slnko jasnejšie, ak by to tak nebolo, tak ten cirkus s riťolezcom Kočnerom by sa tak dlho nenaťahoval. Dávno by už sedel za mrežami a to natvrdo – s rozsudkom najmenej 15 rokov nepodmienečne – a tých 15 rokov by bolo preňho ešte príliš málo – lebo to o čom sa už vie, že má na rováši, tak zato je málo ešte aj doživotie – mám na mysli hlavne tú vraždu dvoch mladých a nevinných ľudí…, (myslím si, že všetci vieme koho mám na mysli, takže ich mená tu ani nemusím uvádzať.)

Veď aj podľa posledných správ sa hovorí v médiách, že jeho nahrávky z kauzy Gorila súvisia s vraždou toho mladého novinára…

„Nahrávky majú zachytávať aj rozhovory politikov a šéfa finančnej skupiny Penta Jaroslava Haščáka o províziách a korupcii za druhej vlády Mikuláša Dzurindu z SDKÚ v odpočúvanom byte na Vazovovej ulici v Bratislave.“Zdroj: Open in new window]

Vyšetrovací tím Gorila bol zriadený v januári 2012 ešte ministrom vnútra Danielom Lipšicom. (Doteraz je v kauze Gorila otvorených 16 trestných stíhaní.)

V októbri som napísal tento blog: Takže predsa len to bola mafia, ktorá odstránila Kuciaka v ňom som okrem iného napísal aj toto: „Bola to Kočnerová mafia, ktorá pripravila o život Jána Kuciaka a Martinu Kušnírovú. Stále hovorím o tom: Kto konkrétne novinára zabil a kto to financoval?? Nepochybujem však o tom, že v tom majú prsty aj najvyšší politicky funkcionári.“

„Kočner je stíhaný len pre majetkovú trestnú činnosť – aspoň zatiaľ len v troch prípadoch, vrátane kauzy zmeniek televízie Markíza.“

„Zoltán Andruskó sa ako jediný rozhodol spolupracovať s políciou a práve on vo svojej výpovedi ukázal na Mariana Kočnera. Zsuzsová si mala uňho objednať vraždu Kuciaka – (údajne.) Kočner však nebol špičkou ľadovca. Podľa uznesenia Špecializovaného trestného súdu v Banskej Bystrici – mala objednávka prebehnúť sprostredkovane cez minimálne jednu ďalšiu osobu. (Andruskóov výsluch bol realizovaný bez prítomnosti Zsuzsovej).“ 

„A podnikateľa z mafiánskych zoznamov Mariana Kočnera už delia len hodiny od momentu, keď bude obvinený v súvislosti s vraždou Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej. (Je potrebné dodať, že sa hovorí v alternatíve: zrejme).“

Pred koncom môjho vtedajšieho blogu som napísal toto: „Čo dodať na záver? – Obviniť je ľahko, horšie už je to aj dokázať – obzvlášť ťažko ak je v prípade napojená mafia…“  

Ale úplne na záver som napísal toto: „Nie je to podozrivé, že polícia začala ísť po Kočnerovi až keď Slováci „vykopli Fica a Kaliňáka“ z ich takmer do smrti neoddeliteľných funkcií? Veď dovtedy sa o Kočnerovi iba sem tam šuchlo nejaké slovíčko. Neboli títo dvaja náhodou jeho ochrancovia a kumpáni?“

Takže aj z tohto dôvodu som tomuto blogu dal titulok, že Kočnerová nahrávka niekomu musela poriadne naložiť do gatí. (Rád by som sa mýlil, no udalosti, ktoré sa v našej krajine v posledných rokoch stali – a aj tie, ktoré prebiehajú teraz – ma utvrdzujú v tom, že všetci naši politici – hlavne tí vo vrcholových funkciách – majú toho poriadne za ušami, takže ruku do ohňa by som nedal ani za jedného z nich.)