Skripaľa otrávili Rusi

9. augusta 2018, kormidlo, Politika

USA už majú nachystané sankcie voči Rusku. Chcú ich uplatniť koncom augusta. Avšak aspoň zatiaľ nemajú žiadne dôkazy, že nervovo paralytický jed novičok použilo Rusko proti ruskému agentovi Sergejovi Skripaľovi a jeho dcére Julii. (K udalosti došlo v marci tohto roku v juhoanglickom Salisbury a britské tajne služby z útoku proti Skripaľovcom obviňujú Rusko).

Čo ak v tej plastovej ampulke je takisto novičok?

Čo ak v tej plastovej ampulke je takisto novičok?

Pripravené sú dve fázy sankcií. „Druhá bude nasledovať po 3 mesiacoch, ak Rusko neposkytne záruky, že nabudúce chemické alebo biologické zbrane nepoužije.“

Druhá fáza sankcií by znížila úroveň diplomatických stykov a zakázala by ruskej leteckej spoločnosti Aeroflot prevádzkovať lety do USA a tým by zastavila všetku obchodnú výmenu.

Zdroj: https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/479749-usa-potvrdili/

Našiel som to dnes ráno počas venčenia psa

Našiel som to dnes ráno počas venčenia psa

Zhodou okolnosti som dnes ráno počas venčenia mojej feny našiel v tráve pohodenú plastovú ampulku s obsahom zvláštnej tekutiny. Doposiaľ som nič také nikde a nikdy nevidel. A tak ma napadlo, čo ak tí zlí Rusi už takýmto spôsobom rozhadzujú takéto ampulky aj na Slovensku?! 🙂

Myslím si, že naše ministerstvo zahraničných veci by malo okamžite konať a malo by podporiť USA aby tie sankcie voči Rusku, čo najskôr urýchlili. Dôkaz o novičoku síce nemám, ale čo ak to novičok naozaj je? 🙂